تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




می‌توانید معما‌های زیر را در ۷ ثانیه حل کنید؟ (جواب)

برترین‌ها: حتما منتظر جواب معماهای دیروز هستید. چقدر طول کشید آن‌ها معما‌ها را حل کنید؟ اگر توانستید جواب هر کدام را 7 ثانیه جواب پیدا کنید، مطمئن باشید که ذهن منحصر به فردی دارید.

می‌توانید معما‌های زیر را در ۷ ثانیه حل کنید؟ (جواب)

پاسخ سوال ۱:
اتاق پر از شیر، چون شیر‌ها مدت‌ها پیش از گرسنگی مرده اند.

پاسخ سوال ۲:
وقتی خیار هنوز خیلی کوچک است بدون اینکه آن را از ساقه جدا کنیم، داخل بطری قرار می‌دهیم و می‌گذاریم در بطری رشد کند و بزرگ شود.

پاسخ سوال ۳:
حلقه در پودر قهوه افتاده که خشک بوده است

پاسخ سوال ۴:

نقشه جهان


پاسخ سوال ۵:
دندان


پاسخ سوال ۶:
۷۰. معمولا افراد با این روش حساب می‌کنند: ۳۰: ۲ + ۱۰ = ۲۵. اما در اصل ۳۰ تقسیم بر نیم، دو برابر می‌شود: ۳۰ * ۲ + ۱۰

پاسخ سوال ۷:
دو دختر بزرگتر در کتری‌هایشان را مدام برمی داشتند که چک کنند جوش آمده با نه، به همین دلیل زمان بیشتری طول کشیده تا آب کتریشان جوش بیاید.


پاسخ سوال ۸:
آن‌ها یک کفش را رایگان تمیز می‌کنند و برای اینکه احمقانه به نظر نرسد، عابران مجبور می‌شوند پول بدهند تا کفش دیگرشان را هم تمیز کنند.


پاسخ سوال ۹:
اسم شما


پاسخ سوال ۱۰:
جیمز تازه در بیمارستان به دنیا آمده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «می‌توانید معما‌های زیر را در ۷ ثانیه حل کنید؟ (جواب)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..