تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موزیک نوشت (۱۸)

برترین ها گردآوری و طراحی از بهنام رائین: ترکیب موسیقی و کلام همیشه همراه ماست، خصوصا این روزهایی که ابزارها بیشتر شده اند و در هر وضعیتی می شود موسیقی را به وجود گره زد. این ترکیب آرام بخش با همه ی اشک ها  و لبخندهایمان عجین می شود  و با خودش چیزهایی می آورد که بعدها، وقتی که از آن تلخ و شیرین ها خبری نیست یاد آور می شود که چه بر ما گذشته و اصلا چه بر سرمان خواهد آمد.

برای ما اما جایگاه ترانه شاید پررنگ تر از باقی شهروندان دنیا باشد. ما با حافظ، یلدا را سر می کنیم، با سعدی زندگی می کنیم و ترانه برای ما چیز دیگریست. گاهی در شتاب روزمره انگار که روی کلمات مکث نمی کنیم، این جایگاه میخواهد روی تک تک واژه های ترانه ها کمی مکث کنیم و به کلمات حرمت بدهیم؛ یا در واقع به خودمان، به یادها و آدم هایی که شاید دیگر نیستند...

سعی کرده ایم در مجموعه مطالب "موزیک نوشت" مجموعه ای از اشعار خوانندگان ایرانی را در اختیار شما قرار بدهیم. مثل همیشه منتظر نظرات، انتقادات و پیشنهادات سازنده شما عزیزان هستیم.

همچنین شما می توانید اشعار خواننده محبوب خود را در قسمت نظرات برای ما ارسال نمایید.

***

موزیک نوشت (۱۸) موزیک نوشت (۱۸) موزیک نوشت (۱۸) موزیک نوشت (۱۸) موزیک نوشت (۱۸) موزیک نوشت (۱۸) موزیک نوشت (۱۸) موزیک نوشت (۱۸) موزیک نوشت (۱۸) موزیک نوشت (۱۸) موزیک نوشت (۱۸) موزیک نوشت (۱۷) موزیک نوشت (۱۸) موزیک نوشت (۱۸) موزیک نوشت (۱۸)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موزیک نوشت (۱۸)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..