تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استورى حسين ماهينى براى خواننده پاپ کشورمان

استورى حسين ماهينى براى خواننده پاپ کشورمانبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی عبدالمالکی خواننده خوش صدای پاپ کشورمان  صبح روز گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از هواداران خود خواست برای مادرش که در بستر بیماری است دعا کنند. اما ساعاتی بعد مادر وی به علت بیماری درگذشت.

به همین منظور حسین ماهینی دفاع راست تیم پرسپولیس با انتشار پستی در استوری اینستاگرامش این داغ را به عبدالمالکی تسلیت گفت.

گفتنی است؛ علی عبدالمالکی چندین بار در مصاحبه های خود از زحمات بی دریغ مادرش تشکر کرده بود و گفته بود وی برای او هم پدر بوده  و هم مادر .

حسین ماهینی در استوری اینستاگرام خود نوشت:

"داش علی تسلیت غم بزرگیه"

استورى حسين ماهينى براى خواننده پاپ کشورمان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استورى حسين ماهينى براى خواننده پاپ کشورمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..