تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سگ ناشنوا، جان دختر گمشده را نجات داد + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دختر سه ساله ای که به مدت 15 ساعت در منطقه ای جنگلی در استرالیا مفقود شده بود توسط یک سگ نجات یافت. "مکس " سگ  17 ساله خانواده، تمام این مدت را در کنار این دختر خردسال حضور داشت و او را ترک نکرده بود. سرانجام با نزدیک شدن پلیس و خانواده دختر به محل حضور آنها، مکس شروع به سر و صدا کرد و پلیس توانست محل دقیق حضور آنها را شناسایی کند.

سگ ناشنوا، جان دختر گمشده را نجات داد + تصاویر

"آرورا" ساعت 3 روز جمعه و در حالی که آخرین بار در مقابل خانه شان در منطقه ای در ایالت " کوئینزلند" استرالیا مشغول بازی بود مفقود شده بود. پس از این حادثه بیش از 100 مامور پلیس و دهها داوطلب جستجوی خود برای یافتن این کودک  آغاز کردند.

مادربزرگ این دختر در این خصوص گفت : " من شروع به داد زدن کردم. ناگهان مکس خودش را به من رساند و مرا مستقیما به نوه‌ام رساند."

سگ ناشنوا، جان دختر گمشده را نجات داد + تصاویر

انتهای پیام/

سگ ناشنوا، ناجی دختر مفقود شده شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سگ ناشنوا، جان دختر گمشده را نجات داد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..