تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلگرام به تعهدات خود عمل نکرد؛ دلیلی برای ادامه همکاری وجود ندارد

وقتی تلگرام به تعهدات خود عمل نکرده است، دلیلی برای ادامه همکاری وجود نداردبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عصر روز گذشته ابلاغیه‌ای توسط رئیس  مرکز ملی فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن، مجوز قانونی صادره آن مرکز در سال ۱۳۹۵ در خصوص استقرار سرورهای شبکه توزیع محتوای پیام رسان تلگرام (CDN) در ایران لغو و باطل اعلام شده است.

در همین خصوص حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری به تازگی صفحه توییتری خود را به روزرسانی کرده است و ضمن تایید خبر لغو سرورهای شبکه توزیع محتوای پیام رسان تلگرام این موضوع را خاطرنشان کرد که تلگرام به تعهدات خود در خصوص ایران عمل نکرده است درنتیجه دلیلی برای ادامه همکاری ما با تلگرام وجود ندارد.

در ادامه متن ارسالی حسام‌الدین آشنا در توییتر را مشاهده می‌کنید :

" مجوز استقرار سرورهای شبکه توزیع محتوای پیام رسان تلگرام (CDN) در ایران لغو شده است و ترافیک این پیام رسان تنها از طریق «ارتباطات بین المللی کشور» راهیابی خواهد شد.این تسهیلات حاصل یک توافق مشروط بود حالا که موسس تلگرام به تعهداتش عمل نکرده است دلیلی برای ادامه آن باقی نمی ماند. "

وقتی تلگرام به تعهدات خود عمل نکرده است، دلیلی برای ادامه همکاری وجود ندارد

انتهای پیام/

پیام توییتری مشاور رئیس جمهور درخصوص لغو سرورهای شبکه توزیع محتوای پیام رسان تلگرام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلگرام به تعهدات خود عمل نکرد؛ دلیلی برای ادامه همکاری وجود ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..