تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش گوشی سری Galaxy S9 سامسونگ به 8 میلیون نسخه رسید +تصویر

فروش گوشی Galaxy S9 سامسونگ به 8 میلیون نسخه رسید +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت سامسونگ در مراسم MWC 2018 که ماه فوریه برگزار شد، از دو گوشی جدید پرچمدار خود یعنی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus رونمایی کرد و این دو گوشی در اواسط ماه مارس وارد بازار شده و در دسترس کاربران قرار گرفت.

بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط مرکز تحقیقاتی Canalys، درست یک ماه پس از عرضه پرچمداران سری S سامسونگ، آماری جالب توجه منتشر شده است.

بر اساس این آمار تعداد 8 میلیون نسخه از دو گوشی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ در ماه اول به فروش رفته است. این آمار نسبت به سال گذشته اندکی افزایش داشته است و به گفته یکی از تحلیل‌گران این حوزه، با توجه به اینکه گوشی‌های سری S9 تغییر عمده و چشمگیری نسبت به سری S8 نداشته است، با این حال آمار منتشر شده نقطه عطفی برای شرکت سامسونگ محسوب می‌شود.

در ادامه تصویی از نتیجه تحقیقات شرکت Canalys در حوزه میزان فروش گوشی‌های پرچمدار 2018 سامسونگ را مشاهده می‌کنید :

فروش گوشی Galaxy S9 سامسونگ به 8 میلیون نسخه رسید +تصویر

انتهای پیام/

فروش 8 میلیونی گوشی Galaxy S9 در طی یک ماه +تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش گوشی سری Galaxy S9 سامسونگ به 8 میلیون نسخه رسید +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..