تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی اس ۹ اکتیو با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌آید

گلکسی اس ۹ اکتیو با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌آید

فناوری اطلاعات > سخت افزار - بر اساس مشخصات لورفته از گوشی جدید سامسونگ، نسخه اکتیو از گلکسی اس 9 مجهز به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین، سامسونگ هرسال نسخه جان‌سخت همراه با باتری پرحجمی را از پرچم‌دار عرضه‌شده خود تحت نام Active راهی بازار می‌کند و امسال نیز گوشی لورفته با نام فنی SM-G893 چنین مشخصاتی دارد.{لینک}

مدل اکتیو اس 8 به نام 892 و اکتیو ای 7 با نام 891 قبلاً راهی بازار شده است و بدون شک این گوشی نیز اکتیو اس 9 است که باتری بزرگی در خود جای داده است.

گفتنی است گوشی مذکور مجهز به نمایشگر 5.8 اینچی فلت و نه خمیده است تا بتواند عمر بیشتری داشته باشد. اسنپ دراگون 84 در کنار 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه و دوربین دوآل 12 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسل از دیگر مشخصات سخت‌افزاری اس 9 اکتیو است که به‌زودی رونمایی می‌شود.

گوشی جدید را اپراتورهای مختلف آمریکایی ازجمله AT&T، تی موبایل و اسپرینت عرضه خواهند کرد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی اس ۹ اکتیو با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..