تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهرمی: تعیین نحوه فعالیت پیام رسان‌ های خارجی از سوی مراجع تصمیم‌گیر

بر اساس گزارش وزیر ارتباطات، نحوه‌ی فعالیت پیام رسان‌های خارجی در کشور بنا به دستور مراجع تصمیم‌گیر تعیین می‌شود.

محمدجواد آذری جهرمی در مراسم روز جهانی دختران در ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره‌ی فعالیت پیام رسان‌های خارجی در کشور گفت:

درباره نحوه فعالیت پیام رسان‌های خارجی در کشور باید منتظر تصمیم مراجع تصمیم‌گیر در این زمینه باشیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین درباره موضوع صدا و سیما و صوت و تصویر فراگیر که در مجلس مطرح است اعلام کرد:

موضوع مهم در این حوزه تعریف صوت و تصویر فراگیر است که مرجع تعیین این تعریف شورای عالی فضای مجازی است‌. پیشنهاد ما این است که این تعریف در شورای عالی فضای مجازی تصویب شود و بعد نظام قانونگذاری بر اساس این تعریف، تدوین شود و هرگونه قانونگذاری قبل از تبیین این عبارت باعث مشکلاتی در مدل اقتصادی و مدل توسعه‌ای لایه خدمات و محتوا در شبکه ملی اطلاعات می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهرمی: تعیین نحوه فعالیت پیام رسان‌ های خارجی از سوی مراجع تصمیم‌گیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..