تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکنجه دختر جوان توسط مرد شیطان‌صفت به صورت لایو +فیلم

شکنجه دختر جوان توسط مرد شیطان‌صفت به صورت لایو+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،در یکی از شهرهای تایلند مردی نامزد خود را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد در حالی که به صورت لایو از او برای کاربران فیلم می گرفت.

دختر نگون بخت با چهره ای کبود و چشمانی متورم از ترس هرچه که نامزدش می گفت با سر تایید می کرد.صدای مرد در این فیلم به گوش می رسد که دختر را به سرقت از شرکت خصوصی اش و همچنین برقراری اتهام با شخص دیگری متهم می کند.

دقایقی بعد از انتشار این ویدئوی تکان دهنده در شبکه های اجتماعی ماموران پلیس با هوشیاری رد این مرد را زدند و با پیگیری های دقیق به خانه او حمله ور شدند.گفتنی است پس از دستگیری مرد تایلندی، دختر توسط ماموران به بیمارستان منتقل شد.

در ادامه لحظاتی از آنچه بر این دختر گذشت و همچنین لحظه دستگیر نامزدش توسط ماموران را مشاهده کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکنجه دختر جوان توسط مرد شیطان‌صفت به صورت لایو +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..