تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه سرقت موبایل دختر جوان توسط دوست صمیمی اش! +فیلم

لحظه سرقت مویابل دختر جوان توسط دوست صمیمی اش! فیلم//////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همانطور که می دانید پس از خانواده، افراد بیشترین تاثیر را از دوستان خود می پذیرند. برخی روانشناسان حتی تاثیر دوست بر زندگی افراد را بیشتر از خانواده می دانند. از این رو در انتخاب فردی که می تواند بیشترین تاثیر را در زندگی ما داشته باشد باید بسیار دقت نمود.

شاید زمانی که دختر جوان فیلیپینی با نام "کریستینا داپیتون"، دوستش را انتخاب می کرد به این نکته بسیار مهم بی توجه بود. در ویدئویی که منتشر شده است  دوست صمیمی این دختر جوان را نشان می دهد که سراغ کیف او رفته و اقدام به سرقت گوشی آیفون 6 وی می کند. "ماریا آنجلا لیکایان" بلافاصله پس از قرار دادن گوشی در حالت سکوت از سالن انتظار بیرون می رود و برای طبیعی جلوه دادن همه چیز وانمود می کند که برای لحظه ای آنجا نبوده است.

کریستینا پس از بازگشت به سالن انتظار متوجه شد که گوشی موبایلش به سرقت رفته است. او بلافاصله به سراغ رئیس کمپانی رفت و از او درخواست کرد تا تصاویر ضبط شده توسط دوربین مدار بسته را بازنگری کند. هنگامی که کریستینا با صحنه سرقت موبایلش توسط بهترین دوست زندگی اش مواجه شد در شوک و حیرت فرو رفت.

کریستینا در مصاحبه با رسانه های فیلیپین گفت اصلا فکر نمی کرد که بهترین دوستش اقدام به سرقت گوشی موبایلش کند. او گفت با توجه به اعتمادی که به دوستش داشت بدون هیچ فکری، کیفش را در اختیار او گذاشت و برای مصاحبه به دفتر رئیس شرکت رفت.

انتهای پیام/

دوست صمیمی ای که دزد از آب در آمد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه سرقت موبایل دختر جوان توسط دوست صمیمی اش! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..