تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مریم معصومی و حدیثه تهرانی مهمان «دستپخت‌های خودمانی» می‌شوند

در این قسمت از برنامه مریم معصومی و حدیثه تهرانی در آشپزخانه «دست پخت‌های خودمانی» به رقابتی صمیمانه با یکدیگر می پردازند و سعی در ارائه برنامه‌ای شاد و مفرح خواهند داشت.

گفتنی است؛ از جمله تغییرات سری جدید این برنامه اضافه شدن سرگرمی‌های مختلف به فراخور مهمانان است. مسابقه ضرب المثل، فوتبال دستی و بسیاری سرگرمی‌های جالب و جذاب در کنار آشپزی و پخت و پز توسط کسانی که چهره‌هایی آشنا برای مخاطبان تلویزیون هستند، مجالی برای ایجاد لحظات شاد خواهد بود.

«دستپخت‌های خودمانی» با هدف ترویج سنت‌های خوب ایرانی؛ غذا‌های اصیل و مزه‌های از یاد رفته، فرصتی فراهم می‌کند تا در کنار پرداختن به آموزش طبخ غذا‌ها و یادآوری داشته‌های فرهنگی؛ فرصتی شاد برای خانواده‌های ایرانی رقم بخورد.

این برنامه تلویزیونی کاری از گروه خانواده به تهیه کنندگی فرید الدین نیکجو با اجرای حسین رفیعی که جمعه‌ها ساعت ۲۱:۰۰ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

انتهای پیام/

دستپخت های خودمانی میزبان بانوان بازیگر می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مریم معصومی و حدیثه تهرانی مهمان «دستپخت‌های خودمانی» می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..