تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پور محمدی قائم مقام معاون رئيس سازمان در امور سيما شد

پور محمدي قائم مقام معاون رئيس سازمان در امور سيما شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی‌، علی اصغر پورمحمدی در حکمی از سوی معاون سیما به سمت قائم مقام معاون رئيس سازمان صداوسيما در امور سيما منصوب شد.

در این حكم آمده است:

جناب آقای دكتر علی اصغر پورمحمدی

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب گرانقدر و طولانی جناب عالی در رسانه ملی به موجب این حكم به سمت « قائم مقام معاون رئیس سازمان در امور سیما» منصوب می گردید.

رجاء واثق دارم سابقه درخشان و موفق جنابعالی در مدیریت های مختلف صداوسیما پشتوانه قوی برای گره‌گشایی، توسعه و پیشرفت شبكه‌ها و مراكز سیمای جمهوری اسلامی ایران از طریق شناسایی، تقویت و پشتیبانی از حضور مدیران كاربلد، حرفه‌ای، جوان، انقلابی و باانگیزه خواهد بود.

بدیهی است مدیران محترم شبكه‌ها و مراكز مستقل برای تحقق وظایف خطیری كه بر عهده دارید، همكاری لازم را بعمل خواهند آورد.

توفیق روز افزون شما را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

گفتنی است دكتر پورحسین همچنان به عنوان قائم مقام معاون سیما در امور محتوایی به‌فعالیت خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پور محمدی قائم مقام معاون رئيس سازمان در امور سيما شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..