تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی فروغی مدیر شبکه سه شد

علی فروغی مدیر شبکه سه شدبه گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛علی فروغی رییس مرکز بسیج رسانه ملی به عنوان مدیر شبکه سه سیما منصوب شد.

متن حكم انتصاب مدير جديد شبكه سه سيما به اين شرح است:

 جناب آقای علی فروغی

"نظر به تعهد و تجربيات ارزشمند جنابعالی، به موجب اين حكم به سمت «مدير شبكه سه سيمای جمهوری اسلامی ايران» منصوب می‌شويد.

انتظار دارد با عنايت به مفاد حكم رئيس محترم سازمان به اينجانب و با بهره‌گيری از الگوی كارآمد و اثر‌بخش مهندسی و مديريت پيام و ارتقايیسطح كيفی توليدات برنامه‌ای به ويژه در حوزه‌های نمايشی، اجتماعی، طنز، ورزش و سرگرمی، موجبات افزايش سرمايه اجتماعی كشور و ايجاد اميد، نشاط و شادابی، در جامعه با استفاده از مديران و هنرمندان نخبه و متعهد و بهره‌گيری از نظرات اهالی فرهنگ و كارشناسان خبره را فراهم سازيد.

از خداوند منان توفيقات روز افزون شما را در ايجاد روحيه اميد و نشاط به جامعه، ترويج و ارتقای سبک زندگی اسلامی ايرانی و عمق بخشی به گفتمان انقلاب اسلامی به ويژه برای مخاطبان جوان مسئلت دارم.

وظيفه خود می‌دانم از زحمات و خدمات ارزشمند جناب آقای دكتر علی اصغر پورمحمدی در طول مديريت اين شبكه صميمانه سپاسگزاری نمايم.

توفيق روز افزون شما را از خداوند بزرگ مسئلت دارم."                                                                           

مرتضی ميرباقری معاون رئيس سازمان در امورسيما

علی اصغر پورمحمدی از شبکه سه سیما رفت و جای خود را به علی فروغی داد. علی فروغی با حفظ سمت این مسئولیت را برعهده گرفته است.

پورمحمدی در زمان ریاست محمد سرافراز به عنوان معاون سیما فعالیت داشت و با ریاست عبدالعلی علی عسکری و حضور مرتضی میرباقری در سمت معاونت سیما به شبکه سه رفت.

«علی فروغی» پیش از این رئیس مرکز بسیج صدا و سیما و مدیر مرکز تخصصی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین بود. وی سردبیری برنامه‌های مختلف رادویی و تهیه کنندگی و کارگردانی چند مستند تلویزیونی را در کارنامه دارد.

او در دوران تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد حقوق عمومی دانشگاه امام صادق (ع) تحصیل کرده و جانشین بسیج دانشجویی این دانشگاه بود. فروغی، قائم‌مقامی بنیاد اندیشه‌های امام در نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، فرمانده پایگاه بسیج، عضویت در شورای معارف صدا و نیز شورا‌های عالی فیلم، پویانمایی و شورای عالی کتاب بسیج را نیز تجربه کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی فروغی مدیر شبکه سه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..