تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات عمل پیوند کامل آلت تناسلی و بیضه به این مرد (عکس)

جزئیات عمل پیوند کامل آلت تناسلی و بیضه به این مرد (عکس)

یک گروه از 9 جراح پلاستیک و دو جراح ارولوژی از جان هاپکینز فقط موفق به انجام اولین پیوند آلت تناسلی و پیوند اسکروتوم در جهان در عملیات 14 ساعته شدند. این روش پیچیده در ماه مارس بر روی یک جانباز جنگی انجام شد که در هنگام خدمت در افغانستان آسیب های فاجعه بار به ناحیه تناسلی را به همراه داشت. این سرباز در این هفته از بیمارستان مرخص میشود

 اندرو لی استاد و مدیر جراحی پلاستیک و ترمیمی در دانشکده پزشکی دانشگاه جان هاپکینز، میگوید “ما امیدواریم که این پیوند کمک به بازگرداندن عملکردهای ادرار و جنسی نزدیک به عادی برای این مرد جوان شود.”

جزئیات عمل پیوند کامل آلت تناسلی و بیضه به این مرد (عکس)

گیرنده، که ترجیح می دهد ناشناس باقی بماند، این بیانیه را منتشر کرد:

“این یک آسیب جدی است که به ذهن متبحر رنج می برد، این آسان نیست که بپذیرم … وقتی اولین بار بیدار شدم، احساس امنیت بیشتر کردم …اعتماد بنفس بیشتری داشتم … مثل اینکه بالاخره الان خوبم

براي نخستين بار عمل کامل پيوند آلت تناسلي و کيسه بيضه‌‌ روي يک سرباز آمريکايي که در جريان يک انفجار در افغانستان آسيب ديده بود، در ايالت متحده انجام شد.

به گفته مقامات بيمارستان جان هاپکينز در بالتيمور، يک گروه متشکل از 9 جراح پلاستيک و 2 جراح مجاري ادراري در اين عمل پيوند 14 ساعته شرکت داشتند.

اين تيم يک آلت تناسلی کامل و يک کيسه بيضه (بدون بيضه) و يک ديواره شکمي را از يک اهدا کننده که بر اثر حادثه جان باخته بود، به اين سرباز پيوند زدند.

رئيس تيم جراحي پيوند اظهار اميدواري کرده است که دريافت کننده عضو پس از بهبود بتواند فعاليت‌هاي معمول جنسي را انجام دهد.

عمل پيوند آلت تناسلي نخستين بار در آفريقاي جنوبي صورت گرفت و پس از آن در نقاط ديگر جهان تکرار شد. با اين حال اين نخستين پيوند آلت تناسلي است که بطور کامل صورت گرفته و بجز آلت، کيسه بيضه نيز به مصدوم پيوند زده شده است

جزئیات عمل پیوند کامل آلت تناسلی و بیضه به این مرد (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات عمل پیوند کامل آلت تناسلی و بیضه به این مرد (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..