تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین التماس‌های توریست کانادایی برای زنده ماندن! +فیلم

آخرین التماس های توریست کانادایی برای زنده ماندن! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است آخرین التماس‌های یک توریست کانادایی را لحظاتی پیش از کشته شدن توسط افراد قبیله‌ای در جنگل های آمازون به تصویر می‌کشد. "سباستین وودرف" که اقدام به کشتن یک کاهن زن محلی کرده بود توسط افراد بومی کشته شد. او که در پرو حضور داشت زیر نظر " اولیویا آروالو لوماس"، یک کاهن سالخورده 81 ساله مشغول یادگیری طب سنتی بود. بنا به گفته افراد محلی این توریست کانادایی با شلیک چند گلوله، کاهن محلی را به قتل رسانده است. جسد لوماس در یک قبر کم عمق در یک منطقه جنگلی در فاصله نیم میلی محل زندگی‌اش پیدا شد.

در ویدئویی که منتشر شده است سباستین 41 ساله در حالی که روی زمین افتاده و افراد بومی او را احاطه کرده اند دیده می شود. او در این ویدئو از افراد محلی می خواهد تا از مجازات و کشتنش منصرف شوند.

انتهای پیام/

مجازات توریست کانادایی توسط افراد بومی  به جرم کشتن زن کاهن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین التماس‌های توریست کانادایی برای زنده ماندن! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..