تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باید منتظر تصمیم مراجع تصمیم‌گیر در مورد پیام‌رسان‌های خارجی بود

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همایش روز جهانی دختران در ICT با هدف بهره‌گیری از ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت توانمندسازی دختران، صبح امروز با حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات، وحید یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات، مهدی فقیهی معاون فناوری ریاست جمهوری، سودابه رادفر مشاور وزیر ارتباطات در امور بانوان و جمعی از بانوان مجموعه و دانش آموزان مدرسه هاجر در تالار شهید قندی برگزار شد. 

باید منتظر تصمیم مراجع تصمیم‌گیر در مورد پیام‌رسان‌های خارجی بود

محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه مراسم روز جهانی دختران در ICT و در پاسخ به سوال خبرنگاران با تاکید بر این که برنامه وزارت ارتباطات در زمینه فضای مجازی اجرای مصوبات شورای عالی فضای مجازی است، درباره فعالیت پیام رسان های خارجی در کشور، گفت: درباره نحوه فعالیت پیام رسان های خارجی در کشور منتظر تصمیم مراجع تصمیم گیر در این زمینه هستیم.

باید منتظر تصمیم مراجع تصمیم‌گیر در مورد پیام‌رسان‌های خارجی بود

نصرالله جهانگرد معاون فنا‌وری و نوآوری وزارت ارتباطات در همایش روز جهانی دختران در ICT ، گفت: بیش از 50 درصد ظرفیت علمی پژوهشی کشور را بانوان تشکیل می دهند و باید ازاین نیرو به نحو درست بهره برد.

وی ادامه داد: باید در سطح کلی بتوان با تدوین مقررات ویژه، فرصت‌های کارآفرینی بانوان را افزود تا زمینه بهره‌مندی جامعه را از توانمندی آنان فراهم کرد.

معاون فنا‌وری و نوآوری وزارت با تاکید بر حفظ فارغ التحصیلان این حوزه در کشور در شرایط توسعه گفت: نظام مدیریتی کشور باید راه‌حل ‌های توسعه د ر این زمینه را فراهم کند.

جهانگرد افزود: در طی 5 سال اینده عمده رشد در بخش سرویس و در حوزه‌های مربوط به خلاقیت است که بانوان در آن موفق اند و فرصت‌های زیادی برای آنان وجود دارد.

باید منتظر تصمیم مراجع تصمیم‌گیر در مورد پیام‌رسان‌های خارجی بود

وی بازار ict را در حال رشد عنوان کرد و گفت: در سال گذشته 40 هزار میلیارد ریال حجم بازار ما بود که در پایان برنامه ششم به حدود 120 هزارمیلیارد باید برسد تا شاهد تحول در سایر حوزه‌ها باشیم که این سهم می تواند فرصت‌های شغلی و کسب کار بیشتر برای کل جامعه و زمینه جذب بانوان در کشور را فراهم کند.

وی با اشاره به توسعه شبکه دیتای موبایل در سه چهار سال اخیر در کشور گفت: با توجه به پوشش 1246 شهر و 100 هزار کیلومتر جاده و عموم روستاهای کشور از دیتای موبایل تحولات زیادی در کشور بر این زیرساخت در حال وقوع است که تولید انواع APP و خدمات موبایلی که در زندگی روزمره از آن بهره می‌بریم، از آن دسته است.

جهانگرد با اشاره به این که امسال پنجمین سال بزرگداشت روز دختران و ICT توسط اتحادیه جهانی مخابرات است، خاطر نشان کرد: هدف این است که این بخش از جامعه به طور موثر توانمند شده و نقش موثری در بهره‌وری دیگر نهادها و رشد درآمد و ثروت آفرینی بازی ‌کنند و امیدواریم ما هم برنامه‌های عملی و سیاستهای اجرایی مناسب این هدف را فراهم کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باید منتظر تصمیم مراجع تصمیم‌گیر در مورد پیام‌رسان‌های خارجی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..