تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرردهی ال جی دیسپیلی برای اولین بار در ۶ سال اخیر

ال‌جی دیسپلی گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی اول سال جاری میلادی را منتشر کرده که براساس آن شاهد اولین ضرردهی خود طی ۶ سال اخیر بوده است.

ال‌جی دیسپلی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پنل‌های نمایشی در جهان گزارش مربوط به سه ماهه‌ی اول سال جاری میلادی را ارائه کرد که براساس آن این کمپانی برای اولین بار در طول ۶ سال اخیر شاهد ضرردهی بوده است؛ این ضرردهی را باید نتیجه‌ی فعالیت گسترده‌ی کمپانی‌ها و در واقع رقبای چینی خواند. ال‌جی دیسپلی پیش بینی کرده تا سه ماهه‌ی دوم سال جاری را با فروش بالای پلنل‌های نمایشی در کنار تثبیت قیمت‌ پنل‌ها به پیش ببرد.

اطلاعات ارائه شده نشان از این دارد که کاهش فروش‌ پنل‌های ال‌سی‌دی در کنار سرمایه‌گذاری برای گذار از تولید پنل‌های ال‌سی‌دی به سمت تولید پنل‌های اولد باعث شده تا ال‌جی دیسپلی در طول سه ماهه‌ی اول شاهد ضرردهی باشند.

دان کیم، مدیر مالی ال‌جی دیسپلی اظهار امیدواری کرده تا شرایط طی سه ماهه‌ی دوم بیش از پیش بهبود یابد، چراکه عرضه‌ی پنل‌ها افزایش خواهد یافت. براساس اطلاعات ارائه شده انتظار می‌رود دراثر افزایش تمایل کاربران برای تعویض تلویزیون‌های قدیمی با نمونه‌هایی که از سایز بیشتری بهره می‌برند، فروش پنل‌های نمایشی افزایش یابد.

هرچند انتظار می‌رود تا فروش پنل‌های ال‌سی‌دی همچنان روند ثابتی داشته باشد، اما فروش پنل‌های اولد روند رو به رشدی خواهد داشت. مدیر مالی ال‌جی با اشاره به شرایط بازار اعلام کرده که شرایط با شتاب بالایی عوض شده، بطوریکه این کمپانی کره‌ای رقبای چینی را بسیار دست کم گرفته بوده است. کمپانی‌های چینی با استفاده از یارانه‌های دولت چین در حال افزایش تولید خود و افزایش فشار روی بازیگران اصلی بازار پنل‌های نمایشی هستند.

ال‌جی دیسپلی طی زمستان ۲۰۱۸ متحمل ضرر ۹۸ میلیون دلاری شده است، حال آنکه طی مدت مشابه سال گذشته کمپانی کره‌ای سودی ۹۲۲ میلیون دلاری را به جیب زده بود. ال‌جی اعلام کرده که درآمد کسب شده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با کاهشی ۱۹.۶ درصدی به ۵.۲ میلیارد دلار رسیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرردهی ال جی دیسپیلی برای اولین بار در ۶ سال اخیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..