تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تابش: صلاح نمی‌دانم در مورد قلعه‌نویی صحبت کنم

ورزش سه: مسعود تابش سرپرست موقت باشگاه سپاهان در خصوص شرایط این روزهای تیم و اینکه چه تمهیداتی برای خروج از بحران در حال پیگیری است، اظهار داشت: واقعا متاسفیم از این شرایط. جمعه بازی ها تمام می شود. جای تاسف دارد که تیم فوتبال سپاهان اینگونه شده ولی ما در رده های دیگر فوتبال و رشته های مختلف موفق هستیم. خیلی ناراحتیم ولی به هر حال این فصل اسف بار تمام شد. برای فصل بعد مطمئنا نقاط ضعف را برطرف می کنیم و قطعا برای قهرمانی می رویم.

تابش در پاسخ به این سوال که از دید مدیران سپاهانی چه عواملی به عنوان نقاط ضعف و قوت شناسایی شده، اظهار داشت: سپاهان بارها مربی و مدیرعامل عوض کرد. کلا ساختار تیمی که سه سال پیش قهرمان شده بود را عوض کردیم و سال بعد هم تغییرات 80 درصدی داشتیم و این ها به تیم ضربه می زند. ما ساختار و تشکیلات مناسبی داریم و نزدیک 70، 80 تیم در سطح قهرمانی داریم. اگر اتفاقاتی که امسال رقم خورد، در باشگاهی غیر از سپاهان رخ می داد، تبعات منفی قطعا بیشتر بود. امیدوارم از اشتباهات گذشته درس بگیریم. در حال حاضر همه هم در تلاش هستند؛ اعم از هیئت مدیره و آقای سبحانی مدیریت شرکت فولاد مبارکه . برنامه ریزی ما طوری خواهد بود که طی سه سال آینده، تیم قهرمان آسیا شود.

سرپرست موقت باشگاه سپاهان در مورد صحبت های یاوری مشاور فنی تیم فوتبال که در یک برنامه تلویزیونی پس از بازی برابر استقلال خوزستان گفته بود با این بازیکنان نمی توان در فصل آینده موفق شد، افزود: آقای یاوری سال ها در شاهین و سپاهان فعالیت داشته و دلنوشته ای هم چند روز پیش منتشر کرد که نشان می داد از هواداران ناراحت شدند. ایشان تحت فشار مطالبی را گفتند، ممکن است برخی ها کم کاری کرده باشند ولی نقاط ضعف را برطرف می کنیم. باید صبر کنیم و از اشتباهات گذشته درس بگیریم.

تابش در پایان در پاسخ به این سوال که آیا امیرقلعه نویی با مسئولان باشگاه مذاکره داشته یا خیر، افزود: صلاح نمی دانم در این مورد صحبت کنم ولی ظرف یکی دو هفته آینده در این مورد صحبت می کنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تابش: صلاح نمی‌دانم در مورد قلعه‌نویی صحبت کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..