تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کفاشیان: فوتسال آسیا را ایران اداره می‌کند

خبرگزاری تسنیم: علی کفاشیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم رونمایی از اسپانسر تیم ملی فوتسال بانوان اظهار داشت: در اولین دوره بازی‌های آسیایی ایران اول شد، در آن مقطع همه فکر می‌کردند در جهان که بانوان ایرانی فعالتی ندارند اما وقتی در این مسابقات شرکت کردند و اول شدند طی برآورد آسیا تعداد زیادی این بازی را دیده بودند و بازتاب زیادی داشت. در جهان و آسیا این خط که بانوان فعال نیستند شکسته شد و کار فرهنگی بزرگی در سطح اسلام انجام شد که از مدال طلا هم مهم تر بود.

وی تاکید کرد: در مسابقات جهانی گواتمالا 8 تیم از جهان انتخاب شده بودند که ایران هم در آن بود اما به دلیل بودجه گفتیم شرکت نمی‌کنیم اما کمپین‌های زیادی تشکیل شد و با دستور رئیس جمهور تیم اعزام شد و این نشان می‌دهد بعد ورزشی آن کمتر از بعد فرهنگی و اجتماعی آن است.

کفاشیان افزود: فوتسال ما روند خوبی را دارد. مظفر بهترین مدرس آسیا است. کادر فنی ایران از قوی ترین‌های آسیا است و داوران ایران هم حضور دارند. در واقع فوتسال آسیا را ایران اداره می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کفاشیان: فوتسال آسیا را ایران اداره می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..