تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهترین حمایت از صنعت داروسازی، پرداخت به موقع مطالبات است/ حساب دارو در بیمارستان ها جدا می‌شود

مدیر کل دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو گفت: مهترین حمایت از صنعت داروسازی در سال ۹۷ پرداخت به موقع مطالبات است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اكبر برندگى مدير كل دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو در حاشيه رونمايى از داروى ايرانى درمان پاركينسون ( لووپاركين ) در جمع خبرنگاران عنوان کرد: پيش از اين هر داروخانه ٣ تا ٤ بسته سهميه دارو داشت و بيماران با مشكل تامين دارو مواجه بودند.

وى در خصوص كيفيت داروى لووپاركين عنوان كرد: هيچ دارويى وارد بازار نمى شود مگر آنكه كارخانه توليدكننده كيفيت دارو را در مقايسه با نمونه خارجى به وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو ثابت كند.

برندگى در پاسخ به اين سوال كه در سال حمايت از توليد داخل چه حمايتى از صنعت داروسازى خواهيد كرد، گفت: از سال هاى قبل حمايت از توليد داخلى در حوزه دارو جدى بوده است و مهمترين حمايتى كه از صنايع مى كنيم اين است كه وزارت بهداشت طلب شركت هاى دارويى را زودتر پرداخت كند.

وى افزود: وزيربهداشت تاكيد دارد كه حساب دارو در بيمارستان ها و دانشگاه هاى علوم پزشكى از ساير خدمات جدا شود و اگر اين مهم امسال محقق شود شركت هاى داروسازى مى توانند با تامين منابع مالى، ماده موثره خود را تامين و داروى مورد نياز بيماران را توليد كنند.

تاخیر ۵ ماهه در پرداخت بدهی شرکت‌های داروسازی

مدير كل دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو به ميزان تاخير در پرداخت مطالبات شركت هاى داروسازى اشاره كرد و افزود: هر ماه ٨٠٠ ميليارد تومان به بدهى شركت هاى داروسازى اضافه می‌شود و اكنون ٤ تا ٥ ماه تاخير در پرداخت شركت هاى داروسازى داريم.

انتهاى پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهترین حمایت از صنعت داروسازی، پرداخت به موقع مطالبات است/ حساب دارو در بیمارستان ها جدا می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..