تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترور صالح صماد به فرماندهی بن‌سلمان صورت گرفت +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خالد به سلمان برادر ولیعهد عربستان و سفیر این کشور در آمریکا در توییتر خود ضمن ستایش نیروی هوایی سلطنتی عربستان اعتراف کرد که ترور شهید صالح الصماد تحت فرماندهی ولیعهد سعودی خالد بن سلمان صورت گرفته است.

اعتراف بردار ولی‌عهد سعودی به ترور صالح صماد به فرماندهی برادرش+ عکس

شهادت رئیس شورای عالی سیاسی یمن واکنش‌های گوناگونی را در پی داشته است که از جمله آن اظهار نظر سید حسن نصرالله در پی این جنایت است. ایشان این جنایت را در کنار سایر جنایات دشمن عربستانی-آمریکایی در حق مردم یمن نشانه دیگری از تاریکی و وحشی‌گری رهبران این کشورها و در عین حال نشانه صبر، مظلومیت و حقانیت مردم غیور یمن دانستند.

گفتنی است؛ شهید صالح الصماد در روز پنج شنبه 30 فروردین در استان الحدیده یمن در حمله هوایی متجاوزان سعودی به شهادت رسید.

اعتراف بردار ولی‌عهد سعودی به ترور صالح صماد به فرماندهی برادرش+ عکس

انتها پیام/
تایید ترور رئیس شورای عالی سیاسی یمن تحت رهبری محمد بن سلمان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترور صالح صماد به فرماندهی بن‌سلمان صورت گرفت +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..