تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقام‌جویی سایبری در پی رد درخواست ازدواج

انتقام‌جویی سایبری در پی رد درخواست ازدواجبه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ جمالی در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان خانم به این پلیس و طرح شکایتی با موضوع مزاحمت، تهدید و اخاذی در بستر پیام‌رسان تلگرام، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضایی موضوع در کمترین زمان ممکن بررسی و پس از جمع‌آوری مستندات و ادله کافی و پس از انجام شگرد‌های خاص پلیسی و اقدامات فنی و تخصصی متهم در کمتر از ۲۴ ساعت که در یکی از استان‌های همجوار بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ جمالی ادامه داد: در بازجویی‌ها متهم در ابتدا هرگونه ارتکاب جرمی را رد و اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد، اما پس از مواجهه با مستندات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

وی در ادامه بیان کرد: متهم در اعترافات، علت و انگیزه خود از پخش تصاویر خصوصی شاکی را انتقام‌جویی در پی رد درخواست ازدواج از وی عنوان کرد.

این مقام ارشد انتظامی با هشدار به کاربران شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد: پیام رسان‌های خارجی به خصوص تلگرام بستر امنی برای ایجاد ارتباط و رد و بدل کردن اطلاعات شخصی و خصوصی نیست و کاربران باید توجه کنند با توجه به ناامن بودن اینگونه پیام‌رسان‌ها از اعتماد به افراد غریبه خودداری و فریب وعده‌های دروغین آنان را نخورند.

سرهنگ جمالی در پایان گفت: با توجه به اینکه قانون‌گذار برای هرگونه مزاحمت اینترنتی مجازات تعیین کرده است، از عموم مردم درخواست داریم در صورت مواجهه با موارد مشابه و سایر جرایم رایانه‌ای مراتب را سریعاً از طریق وب‌سایت پلیس فتا گزارش کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقام‌جویی سایبری در پی رد درخواست ازدواج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..