تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپلیکیشن خدمات بیمه‌ای بیمه ملت را از پلی‌استور دانلود کنید

به گزارش شمانیوز: موبایل‌بیمه ملت در حال حاضر بر روی گوشی‌های دارای سیستم‌عامل اندروید قابل نصب بوده و به زودی نسخه ویژه گوشی‌های با سیستم عامل IOS نیز ارائه خواهد شد.
با جست‌وجوی واژه «بیمه ملت» از طریق play Store و پس از نصب برنامه، برای ورود، نام کاربری و رمز عبور درخواست می‌شود. مشتریان بیمه‌ملت شامل بیمه‌گزاران و بیمه‌شدگان، با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور می‌توانند هم از سرویس «موبایل بیمه» و هم از «اینترنت بیمه» ملت استفاده کنند.
لازم به ذکر است که نام کاربری و رمز عبور، پس از خرید اولین بیمه‌نامه از شرکت بیمه ملت، از سامانه پیامکی 85333 برای مشتری پیامک می‌شود.

منبع: روابط عمومی بیمه ملت

خدمات اپلیکیشن بیمه ملت در حال حاضر به شرح زیر است:
• امکان مشاهده بیمه‌نامه‌ها و جزییات آنها (زمان پرداخت حق بیمه، پرداخت خسارت و سررسید اقساط)
• امکان ارسال پیام به بیمه ملت و دریافت متقابل
• پرداخت اینترنتی اقساط و حق بیمه عمر و زندگی
• امکان تعیین و ارسال مختصات جغرافیایی فروشگاه توسط پذیرنده کارت اعتباری
• ثبت شماره کارت اعتباری دارنده کارت و امکان انجام عملیات‌ دریافت موجودی، رمز جدید، اعلام مفقودی، فعال‌سازی کارت
• جست‌وجوی فروشگاه‌های طرف قرارداد بیمه‌ملت برای خرید اعتباری بر اساس شهر، نام فروشگاه و رسته فروشگاهی

گفتنی است به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان از طریق اپلیکیشن، در فاز بعد امکانات بسیار جذاب‌تر و کاربردی‌تری نیز به آن افزوده خواهد شد.

منبع: روابط عمومی بیمه ملت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپلیکیشن خدمات بیمه‌ای بیمه ملت را از پلی‌استور دانلود کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..