تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوپراسپرت برقی ایزدرا، معرفی شد

ایزدرا، یک خودروی سوپر اسپرت الکتریکی جدید است که از درهای گال‌وینگ بهره می‌برد.

نمایشگاه خودروی چین با نام Auto China که چند روز دیگر افتتاح می‌شود، شاهد رونمایی از یک محصول سوپراسپرت و تمام برقی به نام Isdera Commendatore GT خواهد بود. 

این خودرو که دارای طرحی بسیار زیبا و خیره کننده‌ است از درهای گال‌وینگ استفاده خواهد کرد، البته اصلی‌ترین بخش این خودرو قوای محرکه‌ محسوب می‌شود که شرکت سازنده‌ هنوز اطلاعت زیادی درباره‌ی آن، منتشر نکرده است. اما آنچه می‌توان در ظاهر دید شامل چراغ‌های اسپرت از نوع LED و اسپویلر فیبر کربنی در این خودرو هستند ضمن اینکه نمای جلویی نیز، متمایز و اسپرت است. 

Isdera 

کامندیتور GT همچنین در نمای جانبی، خودرویی کاملا آیرودینامیک است و برای بهبود آیرودینامیک از رکاب جانبی اسپرت استفاده می‌کند. در خصوص ابعاد خاجی این خودرو باید به طول ۴۹۲۰ میلیمتری، عرض ۱۹۵۰ میلیمتری و فاصله‌ی محوری ۲۸۲۰ میلیمتری اشاره کنیم. 

Isdera 

با نگاهی به داخل کابین کامندیتور GT متوجه می‌شویم که با یک خودروی لوکس دو نفره مواجه هستیم. دو صندلی موجود در کابین هر دو از چرم طبیعی هستند و در بخش‌های مختلف کابین نیز استفاده از قطعات فیبرکربن و فلز به چشم می‌خورد. صفحه نمایش نیز از نوع کاملا دیجیتالی است و یک نمایشگر بزرگ برای سیستم رسانه‌ای و سرگرمی خودرو تعبیه شده است. دو نکته‌ی جالب در مورد کابین این خودرو یکی غربیلک فرمان اسپرت با طرح D (کشسته) و دیگری سلکتور تعویض دنده است که روی یک پنل جداگانه و به شکل سه بعدی در کنسول مرکزی دیده می‌شود. 

Isdera 

نیروی مورد نیاز برای حرکت این خودرو از یک پک باتری ۱۰۵ کیلووات ساعتی تامین می‌شود که انرژی مورد نیاز برای موتور برقی این خودرو را فراهم می‌کند. موتور برقی کامندیتور GT دارای ۸۰۴ اسب بخار قدرت و ۱۰۶۰ نیوتن متر گشتاور است و نیروی خود را به هر چهارچرخ انتقال می‌دهد. 

با توجه وزن ۱۷۵۰ کیلوگرمی کامندیتور GT، این خودرو می‌تواند سرعت خود را در ۳.۷ ثانیه از صفر به یکصد کیلومتر بر ساعت برساند و همچنین شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت آن نیز تنها در ۹.۸ ثانیه به ثبت می‌رسد. حداکثر سرعت ایزدرا نیز ۳۰۲ کیلومتر بر ساعت است که البته به صورا الکترونیکی روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. 

Isdera 

در خصوص کارایی و شعاع حرکتی نیز باید عنوان کنیم که تین ایزدرا با هر بار شارژ باتری‌ها می‌تواند تا ۵۰۰ کیلومتر را بپیماید که این عدد توسط سازمان WLTP به تایید رسیده است. همچنین با استفاده از سیستم شارژ سریع، این امکان وجود دارد که در تنها ۳۵ دقیقه ۸۰ درصد ظرفیت باتری‌ها را شارژ کرد. 

تولید خودروی برقی Isdera فعلا به دو دستگاه محدود شده است و برای دریافت اطلاعات بیشتر از این خودرو باید تا هفته‌ی آینده صبر کنیم. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوپراسپرت برقی ایزدرا، معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..