تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله مرگبار گاو کوسه به پسر نوجوان + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پسر 12 ساله اهل ادینبورگ اسکاتلند که به همراه خانواده اش مشغول گذراندن تعطیلات در فلوریدای آمریکا بود با خوش شانسی از مرگ گریخت. " شان مک کونل" که توسط یک گاو کوسه مورد حمله قرار گرفته بود تنها از ناحیه پا دچار جراحت شد.

او در این خصوص گفت : " کنار دریا در حال قدم زدن بودم و برای اذیت نشدن چشمانم از نور شدید آفتاب، دو دست خود را روی صورتم قرار داده بودم. ناگهان به علت نداشتن دید به داخل آب سقوط کردم و مورد حمله یک گاو کوسه قرار گرفتم. بلافاصله یکی از افرادی که در آن نزدیکی حضور داشت به کمک من آمد و مرا از آب بیرون کشید. هر دو پای من می لرزید و من هیچ چیزی احساس نمی کردم."

حمله مرگبار کوسه به پسر نوجوان + تصاویر/////////////////////

شان بلافاصله به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. بنا به گفته پزشکان این پسر نوجوان در صورت نپوشیدن کفش، هر دو پای خود را از دست می داد. شان به همراه پدر و مادرش و همچنین دو برادرش سرگرم گذراندن تعطیلات در خانه عمویش در منطقه "فورت لائودردال" فلوریدا بودند.

گفتنی است؛ گاو کوسه ها در سراسر جهان در مناطق  ساحلی یافت می شوند. این جانور دریایی دارای حدود  350 دندان تیز برشی است و طول آن معمولا به حدود 11 فوت می رسد. آنها تهاجمی هستند و کوسه ها و دلفین ها غذای آنها را تشکیل می دهند.

حمله مرگبار کوسه به پسر نوجوان + تصاویر/////////////////////

انتهای پیام/

خوش شانسی محض پسر نوجوان در حمله مرگبار گاو کوسه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله مرگبار گاو کوسه به پسر نوجوان + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..