تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه شیشلیک‌ با سس زیتون+ طرز تهیه

شیشلیک‌ها را با سس زیتون مزه دار کنیدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کباب شیشلیک، نوعی کباب است که از شش تکه گوشت راسته یا دنده گوسفندی تهیه می شود و در بین ایرانیان غذایی بسیار محبوب است.

مواد اولیه

فلفل (قرمز تازه خرد شده) 1 عدد

شیشلیک گوسفند 12 عدد
روغن (زیتون) 6 ق.غ
سیر (ورقه شده) سیر 3 حبه
فلفل (قرمز پودر شده) 1 ق.چ
آب و پوست لیمو تازه 1 عدد
پونه (خشک) 1 ق.چ
نمک و فلفل میزان لازم
طرز تهیه شیشلیک گوسفند با سس فلفل و زیتون سیاه

طرز تهیه:

شیشلیک ها را لای پلاستیک فریزر بگذارید و خیلی آروم با گوشتکوب بکوبید تا نرم شوند.
بعد آنها را درون کاسه بزرگ ریخته و رویشان 4 قاشق غذاخوری روغن زیتون،پودر فلفل قرمز،ورقه های سیر، پودر پونه خشک، پوست و آب لیموی تازه،نمک و زیتون سیاه خرد شده بریزید.
حالا دو قاشق غذاخوری از روغن رادر ماهیتابه داغ کنید و شیشلیکها را از کاسه درآورده وروی آنها را از مواد زیتون پاک کنید و بعد هر دو طرف شیشلیکها را در روغن سرخ کنید.
وقتی شیشلیکها سرخ شد مواد زیتونی توی کاسه را روی شیشلیکها بریزید و 2 قاشق غذاخوری آب به آن اضافه کنید،در ماهیتابه را ببنیدید و بگذارید مواد بپزند و شیشلیکها نرم شوند.
شیشلیکها را در ظرف سرو گذاشته و با فلفل قرمز خرد شده تزئین و سرو کنید.

منبع: وب سایت سوران

انتهای پیام/

طرز تهیه شیشلیک  خوشمزه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه شیشلیک‌ با سس زیتون+ طرز تهیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..