تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک کوروش سلیمانی به مناسبت روز رادیو

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اولین فرستنده عمومی رادیو در ایران به ساعت نوزده ۴ اردیبهشت ۱۳۱۹ در تهران با نام «رادیو تهران» گشایش یافت. از فردای آن روز برنامه‌های عادی رادیو آغاز شد و چون برنامه‌ها تنها در تهران قابل دریافت بود رادیو تهران نامیده می‌شد.

امروز ۴ اردیبهشت، مصادف است با روز رادیوست، به همین مناسبت کوروش سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و ضمن تبریک به مناسبت  این روز، از تجربه‌های کاری خود در  رادیو گفت.

سلیمانی نوشت:

"رادیو! صمیمى ترین، آرامش بخش‌ترین و همراه‌ترین رسانه؛ روزت مبارک ... از کودکى تا حالا؛ در خانه، در سلمانى و خیاطى و قصابى، در تاکسى و در خلوتِ رانندگى؛ با برنامه ى. خردسالانِ عذرا خانوم وکیلى، قصه هاى ظهر جمعه حمید عاملى و رضا سرشار، فرهنگ عامه.

جمعه شب‌ها و شمسى خانم فضل الهى عزیز، صبح جمعه با شما و منوچهر نوذرى و کنعان کیانى و جاویدنیا و رضا عبدى و امیرفضلى و مهین دیهیم و ... راهِ شبِ محمد صالح علا و عبدالحسین اسکندرى و آلبرت کوچویى، داوود حیدرى، شبانه هاى رادیو پیام، شاعرانه‌ها و برنامه هاىِ امیر نورى و شهین مهین فر و پریچهر به روان و تا به امروز و رادیوهاى مورد علاقه ام نمایش، پیام، آوا، جوان و فرهنگ و ... ده‌ها دوست هنرمندِ مجرى و بازیگرم و برنامه هایشان ... من به این برنامه‌ها و برنامه سازهاى شان مدیونم ... آموخته ام از ایشان ...

٤ اردیبهشت سالروز افتتاح رادیو ایران بر همه ى. دوستان و همکاران عزیز رادیویى ام مبارک ... با اجازه ى. همگى شما به شکل ویژه دوست دارم آن را به زنده یاد "مهران دوستى" عزیزمان تبریک بگویم ...

پ. ن: درچهارم اردیبهشت ١٣١٩ اولین فرستنده ىِ رادیویی در ایران در محل بی‌سیم در جاده قدیمِ شمیران افتتاح گردید ... این رادیو در ٢٤ ساعت فقط هشت ساعت برنامه اجرا می‌کرد که شامل اخبار، موسیقی ایرانی، گفتار مذهبی، فرهنگی، جغرافیایی و تاریخی بود ... ".

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک کوروش سلیمانی به مناسبت روز رادیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..