تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیچ‌کس با باشگاه خبرنگاران جوان مصاحبه نمی‌کند؟!

ببه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکشنبه (دوم ارديبهشت ۱۳۹۷) خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان برای تهیه مصاحبه‌ای مردمی با عنوان "فرهنگ‌سازی استفاده درست از فضای مجازی" به بازار تهران واقع در خیابان پانزده خرداد رفته بود.

در حالی که خبرنگار ما مشغول تنظیم موقعیت دوربین برای تهیه گزارش بود، فردی از این صحنه فیلم گرفته و با این توضیح که "مردم به رسانه ها اعتماد ندارند و با آنها مصاحبه نمی‎کنند"، آن را در فضای مجازی منتشر کرده است.

ویدئوی زیر همان گزارشی است که ادعا شده کسی حاضر به مصاحبه در آن نبوده است. بخش‌هایی از این گزارش و صحبت‌ها و نظرات  مردم درباره  "فرهنگ‌سازی استفاده درست از فضای مجازی" را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیچ‌کس با باشگاه خبرنگاران جوان مصاحبه نمی‌کند؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..