تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهانت جدید به مسلمانان هند/ جلوگیری از اقامه نماز جماعت +فیلم

جبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند وقتی است که متجاوزانی با ورود به مساجد هند، اقدام به آتش زدن کتاب‌های دینی، از جمله نسخه‌های قرآن موجود در این مساجد می کنند. به تازگی ویدئویی منتشر شده است که نشان می دهد عده ‌ی با ایجاد سر و صدا و تهدید نمازگزاران از اقامه نماز جماعت جلوگیری می ‌نند.

چندی پیش نیز متجاوزان با حمله به مسجد "نورانی" در شهر "راجاماهندری"، "محمد فاروق"، موذن ۶۰ ساله را به شهادت رساندند. همچنین دختری هشت ساله به نام "آصفه بانو"، اوایل سال جاری از سوی افرادی در بخش تحت کنترل هند در جامو و کشمیر ربوده شد، مورد تجاوز قرار گرفت و کشته شد که هنوز مسلمانان هند با حضور در خیابان‌ها در اعتراض به آزار مسلمانان دست به تظاهرات می‌زنند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهانت جدید به مسلمانان هند/ جلوگیری از اقامه نماز جماعت +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..