تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلافگی رژیم صهیونیستی از سلاح جدید و عجیب فلسطینی‌ها! +فیلم

کلافگی رژیم صهیونیستی از سلاح ساده اما عجیب فلسطینی ها! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویر و ویدئوهایی منتشر شده در برخی رسانه‌های عرب زبان  از ابتکار مردم بی‌دفاع فلسطین در ساخت سلاحی جدید و ساده خبر می‌دهند؛ سلاحی که در عین سادگی رژیم صهیونیستی را با تمام تجهیزاتی که در اختیار دارد کلافه کرده است، انتشار  فیلم هایی از خسارت زدن فلسطینی‌ها به مزارع تحت  تصرف صهیونیست ها در اراضی اشغالی، به وضوح عاجز بودن آنها را به تصویر می کشد و به نوعی آبرویشان را در معرض خطر قرار داده است.

بنا بر گزارش "القدس الاخبارية" سلاحی که از آن صحبت می کنیم ممکن است در نگاه اول تنها یک اسباب بازی به نظر برسد، اما همین وسیله ساده تبدیل به بادبادک‌های آتشین برای به شعله ور کردن مزارع خواهد شد.

بادبادک‌های کاغذی حامل کوکتل مولوتوف که توسط گروهی تحت عنوان "فرزندان الزواری" به سمت مزارع تحت سیطره صهیونیست‌ها هدایت می شود. در فیلم زیر قسمت هایی از فعالیت اعضای این گروه در شرق شهر "خان یونس" مشاهده می کنید.

انتهای پیام/

کلافگی اسرائیل از سلاح ساده اما عجیب فلسطینی ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلافگی رژیم صهیونیستی از سلاح جدید و عجیب فلسطینی‌ها! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..