تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایگاه سلامت امید در زندان زاهدان راه اندازی شد

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مراسم راه اندازی پایگاه سلامت امید اظهار داشت: وظیفه همه ما در نظام سلامت خدمت به مردم و ارائه بهینه خدمات برابر سلامت در هر مکان چه درمناطق مرزی وچه زندانها و هر منطقه ای از کشور است. توجه به سلامت زندان‌ها در طرح تحول سلامت

وی ادامه داد: در طرح تحول سلامت بسته های ویژای برای شهروندان که در زندان بسر می برند اتخاذ شده است و هر خدمتی که در مراکز خدمات جامع سلامت ارائه می شود در داخل زندانها به افراد ارائه خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد: به منظور کاهش آسیبهای اجتماعی ارتقای سلامت روان زندانیان از برنامه های محوری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است که با حضور روانشناسان بالینی در زندان پیگیری می شود و همچنین خدمات سلامت دهان و دندان، تغذیه ،خودمراقبتی، مراقبتهای مادران باردار، غربالگری و سایر مداخلات پیشگیری به صورت جدی با همکاری اداره سلامت زندان و دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حال انجام است .

تاثیر مثبت کمک گرفتن از زندانیان در برنامه‌های سلامت

 هاشمی خاطرنشان کرد: قطعا کمک گرفتن از زندانیان بعنوان داوطلبان و مراقبین سلامت و آموزش در زمینه کاهش بیماریها در پیشبرد برنامه های سلامت زندان تاثیر بسزایی خواهد داشت و حضور مراقبین و داوطلبان با آموزشهایی که به همنوعان خود ارائه می کنند لازمه پیشگیری از انواع بیماریها و کاهش رفتارهای پرخطر است.

وی خاطرنشان کرد: در این پایگاه سلامت پزشک، روانشناس، مشاور تغذیه، ماما و فوریتهای سلامت و سایر تیم های سیار سلامت حضور دارند تا بتوانند بهترین خدمات را به زندانیان ارایه کنند.

هاشمی از تیم های سلامت خواست تا فرهنگ سلامت را به هر طریقی در میان تمام زندانیان ترویج کنند تا پس از آزادی با روحیه ای شاداب وسالم به دامان جامعه وخانواده بازگردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایگاه سلامت امید در زندان زاهدان راه اندازی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..