تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو اتاق خواب عجیب با فضایی ترسناک و دلهره آور!

در این مطلب تصاویری دیدنی از دو اتاق خواب عجیب ، یکی در کشور فرانسه که یک آکواریوم است که با کوسه و انواع ماهی پر شده است و دیگری اتاقی تنگ و کپسولی شکل در کشور ژاپن است .

اتاق خواب عجیب

آکواریم عظیمی به نام Airbnb در فرانسه ساخته شده که در دل خود اتاق خوابی جای داده و توسط ۳۵ نوع کوسه مختلف احاطه شده است. گنجایش این آکواریم ۳ میلیون لیتر و عمق آن ۱۰ متر است و در وسط آن اتاق خواب شیشه ای وجود دارد که دارای نما ۳۶۰ درجه ای است.

ظرفیت این اتاق خواب سه نفر است و وزن تمام کسانیکه میخواهند در این اتاق خواب بمانند،
نباید بیش از ۱۹۰ کیلوگرم باشد .

ضمن اینکه بعداز تاریک شدن فضا، اجازه عکس گرفتن ندارند.

چون این عمل باعث می شود که کوسه ها نسبت به فضای اتاق خواب حساس شوند.

در ادامه با ما همراه باشید تا تصاویری از این آکواریم را مشاهده نمایید.

اتاق خواب عجیبآکواریوم Airbnbاتاق خواب عجیباتاق خواب عجیب در آکواریوماتاق خواب عجیباتاق خواب عجیب در آکواریوم Airbnbاتاق خواب عجیباتاق خواب عجیب در کشور فرانسهاتاق خواب عجیباتاق خواب عجیب در فرانسه

اتاق خواب عجیب

درباره اتاق های کپسولی شکل در ژاپن بیشتر بدانید

معمار باذوق این ساختمان های کاغذی، هنرمندی بنام “کریستینا لیهان” اهل امریکاست.
او از طریق ترکیبی از مهارت های حرفه ای و با الگوبرداری از بناهای واقعی به روشی استادانه این بناها را بوجود آورده است. سوژه های استفاده شده در این کار هنری بناهایی از قبیل برج ایفل، تاج محل و همینطور بعضی اماکن شهرهای آمریکا است.
جنس اصلی استفاده شده در این آثار هنری فقط نوعی کاغذ آبرنگ بوده است.

Entrepreneurship management هتل کپسولی ۹h یکی از جدیدترین انواع هتلهای محبوب کپسولی در ژاپن است که در آن از سیستمی هوشمند برای تنظیم نور و شیب تشک خواب استفاده شده است تا مهمانان در هر کپسول خوابی آرام و طبیعی را تجربه کنند.

«کیشو کروکاوا» نام طراح و معمار ژاپنی است که اولین نمونه معماری کپسولی را در برج کپسولی «ناکاگین» در سال ۱۹۷۲ ارائه کرد، برجی که میکروآپارتمانها و دفاتر کاری در آن ساخته شده است.

اولین هتل کپسولی ژاپن در شهر اوساکا در سال ۱۹۷۹ افتتاح شد
و امروزه این نوع معماری در میان ژاپنی ها شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است.

هتل ۹h یکی از جدیدترین هتل‌های کپسولی ژاپن

هتل ۹h یکی از جدیدترین هتل‌های کپسولی در این کشور است که نسبت به دیگر انواع این هتل‌ها بسیار تجملی به شمار می رود. این هتل که در کیوتو واقع شده دارای ۱۲۵ کپسول مدرن در ۹ طبقه است که در آن واحدهای خانم‌ها و آقایان از هم جدا شده اند.

این هتل دارای کمدهای قفلدار، حمام، و اتاق خواب بوده و مهمانان هتل بسته‌ای شامل بطری آب، خمیردندان، شامپو، صابون، نرم کننده مو، دمپایی و لباس خواب را در هنگام ورود دریافت خواهند کرد.هر کپسول دارای سیستم زمانبندی پاناسونیکی است که می‌تواند نور کپسول و انحنای تشک و بالشی که برای اطمینان از قرار گرفتن بدن مهمان در وضعیت طبیعی در هنگام خواب در کپسول، از مواد ویژه ای ساخته شده اند را کنترل کند.

هزینه اقامت در این هتل شبی ۶۵ دلار بوده و متناسب با تسهیلات دریافتی افزایش نیز خواهد داشت.
هتل دیگر در شهر «ساپورو» واقع شده و تنها ویژه آقایان است که کپسولهای آن با داشتن
پرده، تلویزیون، رادیو، سیستم تهویه هوا، و میزی کوچک فضایی کلاسیک را به وجود آورده است.

بر اساس گزارش پاپ ساینس، با این همه اقامت در چنین هتل‌هایی برای افرادی که به فوبیای فضاهای تنگ و کوچک مبتلا هستند، توصیه نمی‌شود.

تصاویر هتل کپسولی ۹h در ژاپن

اتاق خواب عجیب

هتل کپسولی ۹h در ژاپن

اتاق خواب عجیب

اتاق‌های این هتل به شکل کپسول‌هایی هستند که تنها برای خوابیدن طراحی شده‌اند

اتاق خواب عجیب

مهمان پس از دریافت شماره کپسول می‌تواند با قرار دادن وسایلش در کمدی مجزا از طریق شماره به استراحتگاه کوچک خود برود

اتاق خواب عجیب

یکی از کپسول‌ها به همراه سیستم تنظیم کننده نور، حرارت، انحنای تشک و بالش،
بالش و تشک از مواد ویژه‌ای ساخته شده‌اند که می‌توانند بدن فرد را در هنگام خواب در حالت طبیعی حفظ کنند

باشگاه خبرنگاران جوان – مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو اتاق خواب عجیب با فضایی ترسناک و دلهره آور!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..