تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختلافات میان دو همکار به فضای مجازی کشیده شد

اختلافات میان دو همکار به فضای مجازی کشیده شدبه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ حسن کوره بلاغی در تشریح این خبر اظهار کرد: با مراجعه احدی از شهروندان مبنی ایجاد مزاحمت در یکی از شبکه‌های اجتماعی برای وی و خانواده ایشان که منجر به هتک حیثت و آبروریزی وی گشته، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های فنی و پلیسی خاص متهم مورد نظر پرونده شناسایی و با دستور مقام قضایی به این پلیس دلالت داده شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در تحقیقات بعمل آمده از وی و با مشاهده مستندات پرونده اعتراف نموده و اعلام داشت که بنده با شاکی همکار هستم و به دلیل رقابتی که با هم در محل کار داشتیم منجر به درگیری لفظی میان ما گردید، بنده نیز به قصد تلافی و انتقام جویی اقدام به انتشار مطالبی توهین آمیزی در یکی از شبکه‌های اجتماعی نسبت به وی نمودم.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی گفت‌: متاسفانه امروزه با دسترسی همگان به فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی، عد‌های این محیط را به محلی برای انتقام جویی‌های شخصی تبدیل نموده‌اند غافل از اینکه انتشار هرگونه موارد مخالف قانون جرایم رایانه‌ای در فضای مجازی جرم تلقی شده و با خاطیان برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: برابر مواد ۱۶، ۱۷ و ۱۸ قانون جرایم رایانه ای، هتک حیثیت و درج مطالب توهین آمیز جرم بوده و مجازات حبس و جزای نقدی برای آن در نظر گرفته شده است.

سرهنگ کوره بلاغی گفت: شهروندان جهت ارتباط با پلیس فتا و بیان موارد مشکوک در فضای مجازی می‌توانند از سایت این پلیس قسمت ارتباطات مردمی استفاده نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختلافات میان دو همکار به فضای مجازی کشیده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..