تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهدید و اخاذی از دختر جوان در شبکه‌های اجتماعی بعد از ارتباط مجازی

تهدید و اخاذی از دختر جوان در شبکه‌های اجتماعی بعد از ارتباط مجازیبه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ حسن محمدنژاد در تشریح این خبر اعلام کرد: در پی شکایت فردی با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس فتا، چنین عنوان داشت که در یکی از شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب، شخص ناشناسی اقدام به ارسال مطالبی کذب و همچنین انتشار تصاویری از دختر بنده نموده است. به همین منظور تقاضای رسیدگی موضوع را دارم.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در ادامه حسب دستور مقام محترم قضایی، رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت، که با بررسی‌های فنی و تخصصی به عمل آمده، متهم به هویت معلوم شناسایی گشت.

سرهنگ محمدنژاد گفت: کارشناسان پلیس فتا در ادامه با هماهنگی مقام محترم قضایی، متهم را به این پلیس احضار کردند. متهم در اظهارات خود عنوان نمود؛ بنده با دختر شاکی به مدت ۶ ماه از طریق یکی از پیام رسان‌های موبایلی در ارتباط بودم و ایشان در طی این مدت تصاویر خصوصی خودش را برای بنده ارسال نمود و من نیز تمام تصاویر شخصی او را در سیستم و گوشی خودم ذخیره کردم و پس از مدتی رابطه دوستی، با شاکیه دچار اختلاف شدم و سپس به فکر تهدید و اخاذی از او افتادم.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در ادامه بازجویی از متهم در خصوص انتشار تصاویر شخصی شاکیه در فضای مجازی و همچنین انتشار مطالبی کذب علیه او از طریق شماره مجازی در شبکه‌های اجتماعی پرسش گردید که او به‌طور کلی منکر این موضوع شد، اما با بررسی‌های فنی کارشناسان این پلیس و مواجهه با ادله متقن، متهم سرانجام لب به سخن گشود و به انجام عمل مجرمانه خود از طریق شماره‌های مجازی اقرار کرد. ضمناً متهم در ادامه اظهار داشت که بیشتر مطالب کذب و غیراخلاقی که علیه شاکیه منتشر کرده از طریق خط تلفنی بوده که به نام خود شاکیه است و او خودش آن‌را در اختیار او قرار داده است.

رئیس پلیس فتا مازندران در پایان هشدار داد: با افراد غریبه‌ای که در فضای مجازی آشنا شده‌اید به هیچ عنوان قرار ملاقات حضوری نگذارید و با آن‌ها رابطه دوستی برقرار نکنید، همچنین از انتشار تصاویر شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی جداً خودداری نمایید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهدید و اخاذی از دختر جوان در شبکه‌های اجتماعی بعد از ارتباط مجازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..