تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطعه های مشهور جهانی را اجرا می کنم

قطعه های مشهور جهانی را اجرا می کنمبه گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛لودوویکو اینائودی آهنگساز و پیانیست مشهور ایتالیایی به همراه اعضای ارکسترش، دوم اردیبهشت برای برگزاری کنسرت به تهران آمد.

این اعضا شامل ردی هاسا (چلو)، فدریکو مکوزی (ویولن)، فرانسسکو ارسوری (گیتار)، ریکاردو لاگانا (پرکاشن) و البرتو فابریس (باس) اعضای ارکستر پنج‌نفره‌اش و همچنین تکنسین‌های صدا، نور و بک لاینر هستند.این پیایست و آهنگسازی قرار است سه شب در سالن بزرگ وزارت کشور اجرا داشته باشد.

لودوویکو اینائودی در نشست خبری اش درباره این کنسرت گفت: این نخستین بار است که به ایران آمدم و از این بابت خوشحالم. خدا را شکر موسیقی نیاز به کلام ندارد و روح به روح منتقل می شود. می خواهم در سفر های آینده به شهر های مختلف ایران بروم و با طرفدارانم دیدار کنم.

وی افزود: در کنسرتم مثل همیشه پیانو در وسط سالن قرار می گیرد و کنار پیانو انواع گیتار ها قرار می گیرد. خیلی از قطعه های مشهور از فیلم ها را اجرا می کنم. این خیلی اتفاق بزرگ و جذابی است.

این موزیسین در خصوص انتخاب قطعاتی که در کنسرتش اجرا می کند، اظهار کرد: در تمام مدتی که به کشور های مختلف سفر کردم، با ایرانی ها مواجه شدم و متوجه علاقه ایرانیان شدم. بعد رفتم و تحقیق کردم، متوجه شدم که فیلم هایی که من موزیکش را کار کردم، در ایران محبوب هستند. تصمیم گرفتم این قطعات را همراه با قطعه های جدیدم در کنسرت تهران اجرا کنم.

لودویکو اینائودی در خصوص اجرای قطعه ای از موسیقی موزیک ویدیو اش بیان کرد: من قطعه ای را که درباره قطب شمال است، اجرا می کنم. چرا که نگران وضعیت محیط زیست در قطب های شمالی و جنوبی هستم. خارج از کنسرت از مسئولان مختلف خواستم این مشکل را بر طرف کنند.

لودویکو اینائودی درباره موزیک ویدیوی قطب شمالش خاطر نشان کرد: من زمانی که این کار ها را ساختم، در تابستان بود. آن زمان لحظه آب شدن یخ ها دراماتیک بود. خدا را شکر که این را مردم دنیا دیدند. این بهانه ای برای کمک به قطب ها شد. پس از ساخت موسیقی تصویری درباره قطب شمال کمیسیونی تشکیل شد، اما نتیجه ای مناسب هنوز از آن گرفته نشده است.

این موزیسین درباره شناختش نسبت به موسیقی ایرانی اظهار کرد: من موسیقی های سنتی و محلی ایران را گوش کردم و دوست دارم. تنها مشکلم، متوجه نشدن متن کلام خواننده های ایرانی است. خیلی برایم موسیقی ایران جالب بوده و هست.

لودویکو اینائودی در خصوص موسیقی تلفیقی گیتار الکتریک و پاپش گفت: من به کل دنیا سفر می کنم و برایم تفاوتی میان سبک هایم نمی کند. من از موسیقی ترکی، افریقایی و غیره در شرایط خودش استفاده می کنم. من علاقه مند هستم که موسیقی های مختلف را اجرا کنم، چون ریسک پذیرم. شاید خیلی ها نتوانند این کار را بکنند. من از انواع موسیقی برای بیان حرف هایم استفاده می کنم. تصور نمی کردم که قطعه ای که درباره قطب شمال خواندم انقدر در جهان مشهور شود.

وی در خصوص ایرانگردیش و برگزاری کارگاه های آموزشیش بیان کرد: من را به تهران دعوت کردند. من در هفته آینده کنسرت هایی در آلمان دارم. من خیلی دوست دارم مجدد به ایران بیایم و کارگاه و کنسرت بگذارم، اما در حال حاضر فرصتش را ندارم.

کبیری تهیه کننده کنسرت لودویکو اینائودی  ادامه داد: ما در برنامه های اجرا کنسرت موزیسین های خارجی، ابتدا آن ها را برای شناخت ایران و طبع موسیقیایی ایرانیان به اینجا می آوریم و متناسب با شناختشان در آینده برای آن ها برنامه ریزی می کنیم.

لودویکو اینائودی در خصوص اجرای کنسرتش گفت: من تیم صدابرداری دارم که امروز شرایط صدای سالن بزرگ وزارت کشور را بررسی کرده اند. این کنسرتم رقص نور دارد و فقط اجرای موسیقی نیست. امیدوارم من و گروهم کنسرت خوبی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: من موسیقیم را متناسب با حسم در هر موقعیت مکانی انتخاب می کنم. مثلا پیانویی که من در ایران اجرا می کنم با موزیکی که در کشور دیگر برگزار می کنم متفاوت است.

سپس کاشی دیگر تهیه کننده لودویکو اینائودی در خصوص آوردن موزیسین های خارجی به ایران گفت: خوشبختانه شرایط برای ورود این موزیسین ها خیلی بهتر شده است.

کاشی هم درباره افزایش قیمت دلار و تاثیر آن گفت: ما در اجراهای قبلی موزیسین های خارجی را به قیمت مشابه به ایران آوردیم و رنج قیمت بلیت کنسرت ها همین اندازه بود.

لودویکو اینائودی در پایان اظهار کرد: سورپرایزی در کنسرت دارم. می خواهم بداهه موسیقی درباره ایران بزنم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطعه های مشهور جهانی را اجرا می کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..