تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش «افق زیبا» و «شازده کوچولو» در ویژه برنامه «زنگ هفتم»/الیور استون به سینما فلسطین می رود

نمایش «افق زیبا» و «شازده کوچولو» در ویژه برنامه «زنگ هفتم»/الیور استون به سینما فلسطین می رودبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛،1700   دانش آموز امروز سوم اردیبهشت‌ و در چهارمین روز از آغاز به کار ویژه برنامه «زنگ هفتم» سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر در 10 پردیس سینمایی و سینماهای تهران به تماشای دو فیلم «شازده کوچولو» از فرانسه و «افق زیبا» محصول مشترک سوییس و اتیوپی نشستند.

این دانش آموزان پایان هر فیلم با نوشتن نظرات و انتقادات خود در قالب یادداشتی کوتاه در مسابقه نظرسنجی شرکت کردند.

فیلم های «ال کلاسیکو»، «شازده کوچولو»،«فیلشاه»، «شیرو»، «افق زیبا»، «۱۵۰ میلی گرم»، «حریف تمرینی» در ۱۰ پردیس سینمایی و سینما (راگا، رازی، ملت، ماندانا، فلسطین، فرهنگ، آزادی، چارسو، تماشا و مگامال) برای دانش آموزان به نمایش گذاشته می شود.

ویژه برنامه «زنگ هفتم» از ۲۹ فروردین در ۱۰ سینما کار خود را آغاز کرده و تا ۵ اردیبهشت ادامه دارد.

لازم به ذکر است؛سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

برگزاری پنل «تبادل تجربه کارگردانی» در سینما فلسطین

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛پنل «تبادل تجربه کارگردانی» با حضور الیور استون فیلمساز آمریكایی و رضا میركریمی دبیر سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر روز پنجشنبه 6 اردیبهشت ساعت 15 تا 17 در سالن  شماره یک سینما فلسطین برگزار می شود.

پیش از این قرار بود پنل «تبادل تجربه کارگردانی» در تاریخ 6 اردیبهشت و در سالن شماره ۶ چارسو برگزار شود که مکان برنامه تغییر کرد.

الیور استون کارگردان، نویسنده و تهیه کننده آمریکایی به دعوت جشنواره جهانی فیلم فجر به ایران آمده است.

او تاکنون بیش از ۲۰ فیلم بلند ساخته است که در میان آنها می توان برخی از تاثیرگذارترین و مهم ترین فیلم های دهه های اخیر را مشاهده کرد. برخی از مهم ترین فیلم های او در مقام کارگردان عبارتند از «جوخه»، «متولد چهارم ژوییه»، «جی اف کی»، «قاتلین بالفطره»، «نیکسون» و «اسنودن» و برخی از مهم ترین فیلم هایی که او فیلمنامه نویسی آنها را برعهده داشته است «قطار سریع السیر نیمه شب»، «صورت زخمی» و... هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش «افق زیبا» و «شازده کوچولو» در ویژه برنامه «زنگ هفتم»/الیور استون به سینما فلسطین می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..