تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعضای جدید شورای صنفی نمایش معرفی شدند

اعضای جدید شورای صنفی نمایش معرفی شدندبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اینکه اولین جلسه این شورا در سال ۹۷ با حضور اعضای جدید امروز دوشنبه سوم فروردین ماه برگزار شد، گفت: جلسه شورای صنفی نمایش صبح امروز با حضور محمد احمدی و محمود رضوی نماینده شورایعالی تهیه کنندگان، بیژن امکانیان نماینده کانون پخش کنندگان، محمدرضا صابری، غلامرضا فرجی و محمد قاصد اشرفی نماینده سینماداران برگزار شد. البته نماینده کانون کارگردانان هفته آینده به شورای صنفی نمایش معرفی می شود.

وی تاکید کرد: براساس بررسی گیشه، کف فروش فیلم ها بالا بوده است و آثار سینمایی تا هفته آینده به اکران خود در سینماها ادامه می دهند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش تاکید کرد: منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما و محمدرضا فرجی مدیرکل سینمای حرفه ای نیز در این جلسه حضور داشتند. منوچهر شاهسواری در این جلسه درباره اکران سال ۹۷ تاکید کرد که شورای صنفی نمایش باید عدالت، انضباط و رونق اکران را برای همه فراهم آورد.

وی توضیح داد: مدیرعامل خانه سینما تاکید کرد جریان طبیعی اکران نباید با فعال کردن شورای عالی اکران قطع شود.

وی تاکید کرد: نظام نامه یا آیین نامه اکران نیز توسط صنوف سینمایی تحلیل و بررسی شود.

فرجی در پایان گفت: در پایان این جلسه درباره حمایت مردم و مخاطبان از اکران فیلم ها صحبت شد که این استقبال باعث رونق سینمای ایران در اکران نوروزی شده است. در فروردین ماه سال ۹۷، گیشه سینماها ۴۵ میلیارد و ۵۸۴ میلیون تومان فروش داشته است که به نسبت اکران فروردین در سال ۹۶، ۳۰ میلیارد و ۷۸۱ میلیون تومان با افزایش همراه بوده است به این معنا که فروش گیشه در سینمای ایران در فروردین سال ۹۷، ۵۱/۰۵ افزایش داشته است. همچنین در فروردین ماه سال جاری ۴ میلیون ۶۸۹ هزار مخاطب به سینما آمدند که این رقم در فروردین ماه سال ۹۶، ۳ میلیون و ۳۰۰ و ۷ هزار مخاطب بود که رشد مخاطب در سال جاری ۴۱/۰۸ بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعضای جدید شورای صنفی نمایش معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..