تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حماقت گردشگران، مرگ دردناک کانگوروی باغ وحش را رقم زد! +فیلم

تفریح عجیب گردشگران، مرگ دردناک کانگوروی باغ وحش را رقم زد! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گردشگرانی که قصد داشتند با پرتاب سنگ به کانگوروی یک باغ وحش، عکس العمل این حیوان را مشاهده کنند مرگ این جانور را رقم زدند. این کانگوروی ماده 12 ساله که در اثر اصابت سنگ و قطعات کوچک بتنی دچار جراحت شده بود جانش را از دست داد.

این اتفاق در باغ وحش " فوشوئو" در استان فیوجیان چین رخ داد و بنا به گفته مسئولان باغ وحش این حیوان چند روز پس از حادثه در اثر جراحت جانش را از دست داد. بنا به گزارش برخی رسانه های چین چند هفته پس از این حادثه  یک کانگوروی 5 ساله نر نیز در یکی دیگر از باغ وحش های این شهر به همین شکل جانش را از دست  داد. پس از این حادثه تصاویری از این حیوان در حالی که از ناحیه پا دچار جراحت شده بود در شبکه های اجتماعی منتشر گردید.

هنوز مشخص نیست فرد یا افرادی در خصوص این حادثه دستگیر شده اند؟

گفتنی است؛ مسئولان چینی قصد دارند به منظور جلوگیری از چنین اتفاقات تلخی، یکی از این کانگوروها را در یک نمایشگاه به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حماقت گردشگران، مرگ دردناک کانگوروی باغ وحش را رقم زد! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..