تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران به مناسبت روز جهانی زمین

مجید فراهانی: سعی در حفاظت از پاکیزگی زمینبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران در توییتر خود، به مناسبت روز جهانی زمین عنوان کرد که برای حفاظت از آب، زمین و پاکیزگی آن کوشا باشیم. یکی از بزرگترین تهدیدات برای حیات زمین و دریا، آلوده شدن کره زمین به پلاستیک است. زیرا بیش از 90 درصد از پلاستیک هایی که ساخته می شود قابل بازیافت نیستند و باکتری‌های خاک نمی‌توانند پلاستیک را تجزیه و به کود تبدیل کنند.

فراهانی در صفحه شخصی خود نوشت:

" ما فقط یک زمین برای زندگی داریم، زمین سرمایه و میراث مشترک همه نسل هاست؛ در حفاظت از آب و خاک و پاکیزگی آن کوشا باشیم ! روز جهانی زمین "

مجید فراهانی: سعی در حفاظت از پاکیزگی زمین

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران به مناسبت روز جهانی زمین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..