تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معامله نزدیک به ۱۴۷ هزار تن محصول در بورس کالای ایران

تالارهای مختلف بورس کالای ایران، روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه، میزبان دادوستد ۱۴۶ هزار و ۹۵۲ تن انواع کالا بود.

به گزارش شمانیوز، طی این روز و در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۳۲ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۹ هزار و ۱۲۰ تن لوب کات، ۱۹ هزار و ۵۱۹ تن مواد پلیمری، ۳۷۵ تن مواد شیمیایی و یک هزار و ۱۵۰ تن گوگرد معامله شد.

شایان ذکر است یک هزار تن قیر نیز در تالار صادراتی بورس کالای ایران به فروش رسید.
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد معامله ۲هزار تن شمش بلوم بود. علاوه بر این ۶۴ هزار و ۳۸ تن انواع ورق قلع اندود، گالوانیزه، سرد و گرم B. و گرم C. نیز در سیستم معاملاتی مچینگ به ثبت رسید.
تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در این روز معامله ۲ هزار و ۵۰۰ تن روغن سویا، ۴۵۰ تن شکر و ۴ هزار و ۸۰۰ تن گندم خوراکی را تجربه کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معامله نزدیک به ۱۴۷ هزار تن محصول در بورس کالای ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..