تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم: راهکار‌هایی ساده برای صرفه‌جویی آب در خانه

برترین ها - احسان درخشنده: به اعتقاد بسیاری از کارشناسان مسائل راهبردی و بنیادین، بسیاری از جنگ‌های آینده‌ی دنیا بر سرِ آب خواهند بود. بله، کمبود آب در سراسر جهان، مسئله‌ای واضح و مُبَرهَن است. در کشور ما ایران نیز، بحران کم‌آبی سالیانِ سال است که سایه‌ی تهدید خود را بر اقصی‌نقاط این مرز پرگهر انداخته است.

علی‌رغم بارش‌های گاه و بی‌گاه نزولات آسمانی (که خدا را شکر در موسم بهار از برکت آن‌ها چندان بی‌بهره نبوده‌ایم)، باز هم نمی‌توان از مسئله‌ی مهم و حیاتی «صرفه‌جویی در مصرف آب» چشم‌پوشی کرد. روزانه، در خانه‌های بسیاری از ما، حجم زیادی از آب کاملاً بدون توجیه هدر می‌رود.

ویدئوی زیر راهکارهایی ساده را به ما پیشنهاد می‌دهد که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توانیم به نوبه‌ی خود سهمی در کاهش هدررفتِ آب داشته باشیم. یادمان نرود: «آب هست، ولی کم است!»

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی لینک زیر کلیک کنید

فیلم: راهکار‌هایی ساده و مفید برای صرفه جویی آب در خانه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم: راهکار‌هایی ساده برای صرفه‌جویی آب در خانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..