تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاریخ عرضه آپدیت اندروید اوریو برای گوشی‌های سامسونگ مشخص شد +تصویر

تاریخ عرضه آپدیت اندروید اوریو برای گوشی‌های سامسونگ مشخص شد +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در اواسط سال 2017 گزارش‌هایی مبنی بر ارتقاء گوشی‌های :

Galaxy S7 Galaxy S7 edge Galaxy A7 (2017) Galaxy A5 (2017) Galaxy A3 (2017)

شرکت سامسونگ به آپدیت جدید سیستم عامل اندروید یعنی اندروید 8 اوریو به گوش می‌رسید و یک مرتبه هم زمان بندی دقیقی برای عرضه این آپدیت مشخص شد، اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است و گوشی‌های سال 2017 سامسونگ هنوز از نسخه‌های پیشین اندروید بهره می‌برند.

اما در همین رابطه به تازگی یک منبع ترکی زبان، اطلاعات جدیدی منتشر کرده و در آن تاریخ دقیق عرضه آپدیت اوریو 8 برای پنج گوشی ذکر شده را مشخص کرده است.

بر اساس این اطلاعات دو گوشی Galaxy S7 و Galaxy S7 edge در اواخر ماه می ( اواخر اردیبهشت ماه ) و سه گوشیGalaxy A7 (2017) و Galaxy A5 (2017) و  Galaxy A3 (2017) در اوایل ماه ژوئن ( اوایل خرداد ماه ) به سیستم عامل اندروید 8 اوریو مجهز خواهند شد.

در ادامه تصویری از تاریخ دقیق عرضه اندروید اوریو برای پنج گوشی نسل قبل سامسونگ را مشاهده می‌کنید :

تاریخ عرضه آپدیت اندروید اوریو برای گوشی‌های سامسونگ مشخص شد +تصویر

انتهای پیام/

تاریخ عرضه آپدیت اندروید اوریو برای گوشی‌های سامسونگ ؟ +تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاریخ عرضه آپدیت اندروید اوریو برای گوشی‌های سامسونگ مشخص شد +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..