تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدنی های جذاب روز – دوشنبه ۳ اردیبهشت!

در تصاویر و دیدنی های روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ از جشن روز زمین در نپال تا عکس یادگاری شاهزاده هری نوه ملکه بریتانی با برنده مسابقه دو را برای شما آورده ای. لطفا با نیک صالحی همراه باشید .

تصاویر و دیدنی های روز دوشنبه ۳ اردیبهشت

دیدنی های روز دوشنبه 3 اردیبهشت

حمله جنگنده‌ های ارتش سوریه به مواضع داعش در محله “حجرالاسود” در حومه شهر دمشق/ عکس: شینهوا

دیدنی های روز دوشنبه 3 اردیبهشت

مراسم جشن روز زمین در لالیتپور نپال

درباره روز زمین بیشتر بدانید

روز زمین، روزی برای افزایش آگاهی و قدردانی نسبت به محیط زیست کرهٔ زمین است. این روز دو بار در سال، یک بار در طول فصل بهار در نیمکره شمالی ( ۲۰ مارس) و در طول فصل پاییز در نیمکره جنوبی (که فصل بهار آن نیمکره محسوب می شود) برگزار می‌شود.

سازمان ملل متحد نیز هر سال در اعتدال بهاری، این روز را جشن می‌گیرد. این رسمی بود که توسط فعال صلح یعنی جان مک‌کانل در سال ۱۹۶۹ در اجلاس یونسکو معرفی شد و توسط سناتور آمریکایی گیلورد نلسون به عنوان یک جلسهٔ آموزشی در مورد محیط زیست بنیان گذاشته شد. در خیلی از کشورها روز ۲۲ آوریل هم زمان با ۳ اردیبهشت روز زمین است و جوامع بسیاری نیز هفتهٔ زمین را با آغاز روز زمین جشن می‌گیرند و تمام هفته را به فعالیتهای زیست محیطی اختصاص می‌دهند.

چند توصیه هر چند کوچک اما عملی در جهت حفظ پاکی زمین:

* در صورتی که برای گذراندن تعطیلات یا استراحت به اماکن عمومی، پارک ها و محیط زیست کوهستان یا در پارک مراجعه می کنید حتماً کیسه زباله همراه خود داشته باشید و به فرزندان خود نیز رعایت پاکی محیط را آموزش بدهید.

* استفاده از سطلهای زباله در معابر عمومی متأسفانه به اندازه کافی جدی گرفته نمی شود
نگاهی به معابر و اطراف زباله دان های عمومی نشانگر این امر است که شعار (شهر ما، ‌خانه ما) اثر لازم را برای شهروندان نداشته است.

* حتماً ساعت بیرون گذاشتن زباله را به خاطر بسپارید و سعی کنید
در همان ساعت زباله را با پوشش کامل در محل مناسب قرار دهید

دیدنی های روز دوشنبه ۳ اردیبهشت

دیدنی های روز دوشنبه 3 اردیبهشت

ادامه تنش‌ها و درگیری‌ها بین فلسطینی‌ های معترض غیر مسلح با سربازان اسراییلی در مرز باریکه غزه

دیدنی های روز دوشنبه 3 اردیبهشت

انفجار انتحاری عامل داعش در یک مرکز ثبت نام انتخابات در کابل افغانستان منجر به مرگ دستکم ۵۵ نفر و زخمی شدن صدها نفر دیگر شد/عکس:شینهوا

دیدنی های روز دوشنبه 3 اردیبهشت

عکس یادگاری برنده کنیایی مسابقه دو ماراتون سالانه لندن با شاهزاده هری نوه ملکه بریتانیا

درباره شاهزاده هری بیشتر بدانید

شاهزاده هری (به انگلیسی: Prince Harry) (هنری چارلز آلبرت دیوید؛ زاده ۱۵ سپتامبر ۱۹۸۴) پسر کوچک چارلز،
شاهزاده ولز و دایانا، شاهدخت ولز و نوه ملکه الیزابت دوم است.

او پس از تحصیل در دانشگاه مدتی در استرالیا و لسوتو بود و بعد از آن به خدمت ارتش درآمد و به مدت ۷۷ روز نیز در خط مقدم جنگ افغانستان بود .

دیدنی های روز دوشنبه 3 اردیبهشت

یک چای‌خانه سنتی در شهر چنگدو در چین- عکس روز وب سایت “نشنال جئوگرافی”

دیدنی های روز دوشنبه 3 اردیبهشت

مسافرکشی با “ریکشا” موتوری در کلکته هند/عکس: رویترز

دیدنی های روز دوشنبه 3 اردیبهشتمراسم “شینتو” در معبد یاسوکنی در توکیو ژاپن/عکس: خبرگزاری فرانسهدیدنی های روز دوشنبه 3 اردیبهشتتمرین دسته جمعی یوگا در مرکز خریدی در شهر “تای یوان” چیندیدنی های روز دوشنبه 3 اردیبهشتیک بساط فروش میوه و سبزی در شهر “کوتا هارو” مالزیدیدنی های روز دوشنبه 3 اردیبهشتیک کارناوال خیابانی در شهر آلکوی اسپانیا

عصر ایران – سبز باشیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدنی های جذاب روز – دوشنبه ۳ اردیبهشت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..