تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فورد موستانگ کبرا جت ۲۰۱۸ هیولایی مخوف

خودروی قدرتمند فورد موستانگ محصول کارخانه فورد هرسال حرفی برای گفتن دارد. در سال ۲۰۱۸ نسخه جدید فورد موستانگ با نام کبرا جت روانه بازار شد. کبرا جت یک خودروی مسابقه ای است و به همین منظور ویژگی های خاص مربوط به پیست مسابقه برای این خودرو طراحی شده است.

فورد موستانگ

این هفته قطعاً به فورد موستانگ تعلق دارد! پس از اعلام آمار فروش سال قبل و به دست آوردن عنوان پرفروش‌ترین کوپه اسپورت سال و همچنین حضور در مسابقات نسکار و سوپرکار استرالیا، هم‌اکنون اخبار بیشتری از این خودروی محبوب منتشر شده است. به منظور گرامیداشت پنجاهمین سالگرد تولید اولین نسل کبرا جت، نسخه سال ۲۰۱۸ این خودرو به عنوان قوی‌ترین و سریع‌ترین نسخه استاندارد کارخانه‌ای رخ نشان داده است.

فورد موستانگکبرا جت ۲۰۱۸

در قلب موستانگ کبرا جت ۲۰۱۸ پیشرانه ۸ سیلندر ۵٫۲ لیتری سوپرشارژردار کایوت قرار دارد.
هنوز خروجی این قلب آهنین اعلام نشده اما هرچه که باشد، پیشرانه کبرا جت ۲۰۱۸ قادر
خواهد بود رکورد حدود ۸٫۵ ثانیه‌ای را برای مسافت ۴۰۰ متر و حداکثر سرعت ۲۴۱ کیلومتر
در ساعتی را برای این خودروی مسابقه‌ای درگ به ارمغان بیاورد.

ویژگی‌های هیجان‌انگیز زیادی در کبرا جت ۲۰۱۸ قرار دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به چرخ‌های مسابقه‌ای و نشان‌های پنجاهمین سالگرد به منظور تأکید بیشتر روی چندین دهه تجربه در مسابقات درگ اشاره کرد. این خودرو همچنین از سیستم تعلیق ۴ اتصالی و اکسل عقب ۹ اینچی بهره برده و سیستم تنظیمات فنر پیچشی مخصوص درگ هستند.
فورد می‌گوید مشخصات کامل این خودرو تابستان سال جاری منتشر می‌شود اما قبلاً گفته شده موستانگ کبرا جت ۲۰۱۸ دارای رول کیج تأیید شده توسط NHRA و صندلی‌های مورد تایید فیا می‌باشد.

فورد موستانگموستانگ کبرا جت ۲۰۱۸

تولید این خودرو تنها به ۶۸ دستگاه محدود بوده و از رنگ قرمز مسابقه‌ای یا سفید آکسفورد
سود خواهد برد. تمامی نسخه‌های تولیدی با پکیج گرافیکی ویژه و نشان‌های
سالگرد ۵۰ سالگی عرضه خواهند شد.

نیازی به گفتن نیست که جدیدترین محصول مسابقه‌ای فورد برای حضور قانونی در مسابقات
درگ ملی هات رود و همچنین چندین کلاس مسابقه خاص موستانگ توسعه یافته است.

جزئیات بیشتر درباره فورد موستانگ مدل ۲۰۱۸

فورد موستانگ مدل ۲۰۱۸، با اینکه متمدن‌تر شده؛ اما همچنان یک اسب وحشی آمریکایی
است. با بررسی این خودروی عضلانی آمریکایی، با ما همراه باشید.

فورد موستانگمشخصات فورد موستانگ ۲۰۱۸

همیشه شنیدن صدای کایوت در جاده‌های کوهستانی، حس خاصی دارد؛ البته منظور ما
کایوت ۵ لیتری V8 فورد است نه گرگ آمریکای شمالی. نسل جدید فورد موستانگ،
هنوز هم یک اسب سرکش آمریکایی تمام‌عیار است.

بدون شک پیشرانه‌ی هشت سیلندر V شکل موستانگ، یک جواهر ناب است و با اینکه هنوز هم

فورد موستانگفورد موستانگ جدید

به کایوت شهرت دارد، ولی تغییراتی کرده است. قطر سیلندرها، به لطف استفاده از پاشش پلاسمایی افزایش پیدا کرده که حاصل آن افزایش حجم پیشرانه از ۴.۹۶ لیتر به ۵.۰۴ لیتر است. پورت سوخت با ۱۶ انژکتور و سیستم تزریق مستقیم سوخت اضافه شده و حداکثر دور موتور با ۵۰۰ دور بر دقیقه افزایش، به ۷۵۰۰ دور بر دقیقه رسیده است. سرسیلندرها، میل‌لنگ و شاتون‌ها، همه جدید هستند و با استفاده از مخزن روغن موتور با جنس کامپوزیت، یک کیلوگرم کاهش وزن به دست آمده است.

فورد موستانگرونمایی از فورد موستانگجعبه‌دنده‌ی خودکار فورد موستانگ

حاصل تمام این تغییرات، خلق یک تجربه‌ی رانندگی فوق‌العاده است. با وجود پیشرانه‌ی هشت سیلندر V شکل پرقدرت و پدال گاز حساس، رسیدن به حداکثر دور موتور در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود و البته سر و صدای زیادی هم به پا می‌کند. با قرار دادن سیستم اگزوز فعال ۸۹۵ دلاری در حالت «پیست»، علاوه بر وزوز کردن گوش، لبخند راننده هم پیدا می‌شود. صدای پیشرانه و اگزوز، دقیقا یادآور قدرت یک خودروی عضلانی است. آپشن سیستم اگزوز، یکی از مواردی است که حتما باید آن را سفارش داد. با قرار دادن در حالت «آرام»، صدا به قدری کم می‌شود که گویا V8 در حال پچ‌پچ کردن است. اما وقتی حالت اگزوز «پیست» یا «اسپرت» فعال باشد، کاملا سر و صدای یک خودروی مسابقه‌‌ی واقعی را خواهید شنید.

فورد موستانگفورد موستانگ ۲۰۱۸

با سفارش جعبه‌دنده‌ی جدید ۱۰ سرعته‌ی خودکار، موستانگ GT با تمام سرعت شتاب می‌گیرد و در دور موتور پایین، با سرعتی متمدن به حرکت ادامه می‌دهد. در واقع تیم مهندسی فورد ادعا می‌کند که با این جعبه‌دنده، موستانگ GT جدید برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، به زمانی کمتر از چهار ثانیه نیاز دارد. این جعبه‌دنده‌ی ۱۰ سرعته‌ی جدید، در تعویض دنده‌ها عملکرد چندان خوبی ندارد که با قرار دادن آن در حالت اسپرت و استفاده از پدال‌های پشت فرمان، کاملا مشکل آن مشخص می‌شود، با این وجود درمقایسه با جعبه‌دنده‌ی خودکار مدل قبلی موستانگ، پیشرفت خوبی محسوب می‌شود. اما اگر طرفدار جعبه‌دنده‌ی خودکار نباشیم، مدل دستی ۶ سرعته‌ نیز در دسترس است که به فلای‌ویل دو جرمه‌‌ی (DMF) جدید و همزمان‌کنندهای بزرگ‌تر مجهز شده است.

پدال و زومیت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فورد موستانگ کبرا جت ۲۰۱۸ هیولایی مخوف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..