تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهارت فوق‌العاده سرباز در تست اسلحه‌ جنگی +فیلم

مهارت فوق‌العاده سربازی در تست اسلحه‌ جنگی خاصش + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئوی زیر صحنه‌هایی از مهارت عجیب سربازی   را نشان می‌دهد که در آن این فرد  با چند حرکت کاملا حساب شده و دقیق یک اسلحه جنگی خاص را تست می‌کند. 

سرعت عمل از جمله فاکتورهای بسیار مهمی است که همواره در آموزش سربازان به‌ویژه نیروهای امنیتی در نظر گرفته می‌شود. یعنی به گارد امنیتی گفته می‌شود تا در کمترین زمان ممکن مثلا لباس‌های خود را تعویض، اسلحه خود را برداشته و آن را تست کنند، چرا که گاهی اندکی اتلاف وقت ممکن است به قیمت جانشان تمام شود.

ویدئویی که در ادامه ارائه شده صحنه‌هایی از هنرنمایی سربازی است که در  نهایت مهارت و بدون انجام حتی یک خطا، با سرعت قابل توجهی در مقابل فرمانده خود، اسلحه پیشرفته خود را تست می‌کند. جزئیات این حرکت جالب را در ویدئو ارائه شده مشاهده کنید. 

انتهای پیام/

حرکت دیدنی سرباز در تست سلاحش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهارت فوق‌العاده سرباز در تست اسلحه‌ جنگی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..