تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش خوشه های طلایی بر تابلوی تالار نقره ای

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران امروز میزبان عرضه ۶هزار و ۴۰۰ تن گندم خوراکی است.

به گزارش شمانیوز، تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی نیز امروز دوشنبه عرضه ۸۷ هزار و ۱۹ تن وکیوم باتوم، لوب کات، گوگرد، سلاپس واکس و مواد پلیمری را تجربه می‌کند.

در این روز ۴ هزار تن شمش بلوم در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می‌شود. این گزارش حاکی است، ۱۰ هزار تن گوگرد، ۲ هزار تن قیر و ۸۰۰ کیلوگرم زعفران رشته‌ای نیز در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه ۲۲۵ هزار قطعه جوجه یک روزه، ۶ هزار و ۴۰۰ تن گندم خوراکی، ۳ هزار و ۵۰۰ تن روغن خام، ۵ هزار و ۷۰۰ تن شکر و ۸۰۰ کیلوگرم زعفران رشته‌ای را تجربه می‌کند.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۳۰۰ تن قند است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش خوشه های طلایی بر تابلوی تالار نقره ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..