تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«زری زری کاکل‌زری»؛ به دنبال تقویت مهارت ارتباط‌گیری در کودکان

«زری زری کاکل‌زری» به دنبال تقویت مهارت ارتباط‌گیری در کودکانبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «زری زری کاکل‌زری» تازه‌ترین فیلم مهین جواهریان کارگردان پ‍یشکسوت پویانمایی ایران، به دنبال تقویت ارتباط‌های کودکان با هم‌سالان‌شان با بهره‌گیری از بازی و شعرخوانی است.

این فیلم جواهریان برای نخستین بار در بیست و یکمین بازار فیلم جشنواره جهانی فیلم فجر که از ۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ در پردیس سینمایی چارسو درحال برگزاری است، ارایه شده است.

کارگردان باسابقه فیلم‌های انیمیشن که فیلم «بارون میاد جر جر» او در سال‌های گذشته همواره با استقبال کودکان و نوجوانان و علاقه‌مندان به هنر پویانمایی روبرو بوده است درباره‌ی اثر جدید خود توضیح داد: این اثر نسبت به سایر تولیداتی که پیش از این کارگردانی کرده متفاوت‌تر است و اصلی‌ترین تفاوت آن کودکانه بودن و استفاده از نمادهای ساده و قابل فهم برای بچه‌های پیش از دبستان است.

وی با اشاره به این‌که مطالعات و پژوهش‌های نظری و عملی زیادی برای ساخت این پویانمایی صورت گرفته است افزود: پویانمایی «زری زری کاکل‌زری» موجب شادی، تحرک، بازی و.. در کودکان می‌شود و آن‌ها را با خود همراه می‌کند تا با موسیقی ریتم‌دار آن به هم‌خوانی بپردازند.

این کارگردان هم‌چنین با بیان این‌که این یک اثر داستانی برای کودکان است، خاطرنشان کرد: بخش دوم این پویانمایی نیز در آینده نزدیک تولید و عرضه خواهد شد.

وی یادآور شد کار ساخت بخش‌ دوم پویانمایی «زری زری کاکل‌زری» به اتمام رسیده و در حال تولید موسیقی مناسب و تازه‌تری برای آن هستیم.

پویانمایی «زری زری کاکل‌زری» از تازه‌ترین آثار امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که به مدت 6 دقیقه با تکنیک کات اوت رایانه‌ای تولید شده و ترانه‌های آن را افسانه‌ی شعبان‌نژاد سروده است.

علاوه بر این فیلم، سه اثر جدید پویانمایی کانون نیز با عنوان‌های «گرگم و گله می‌برم» به کارگردانی امیرهوشنگ معین، «کاش یک برادر داشتم» به کارگردانی ناهید شمس‌دوست و «ماهیگیر و بهار» به کارگردانی سیدحسن سلطانی اولین حضور بین‌المللی خود را در این بازار فیلم که در حاشیه سی‌وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر برپا شده است، تجربه می‌کنند.

انتهای پیام/

حضور پویانمایی زری زری کاکل زری در جشنواره جهانی فیلم فجر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««زری زری کاکل‌زری»؛ به دنبال تقویت مهارت ارتباط‌گیری در کودکان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..