تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با دفاع رئیس جمهور از پیام‌ رسان های خارجی؛ آیا تلگرام فیلتر می‌شود؟

از چند سال پیش تاکنون وضعیت پیام‌رسان‌‌های خارجی از جمله تلگرام، موضوع داغی بوده است که بحث بر سر فیلترینگ آن همچنان ادامه دارد.

تلگرام از اواخر فروردین فیلتر می‌شود؛ از تلگرام نسخه پشتیبان تهیه کنید؛ تلگرام در روسیه فیلتر می‌شود؛ ممنوعیت استفاده از تلگرام در بخش‌های دولتی و مدارس؛ این‌ها تیتر اخباری هستند که در طول یک ماه اخیر در رسانه‌های مختلف خوانده و شنیده‌‌‌ایم.

اما امروز حسن روحانی، رئیس جمهور کشور، تصویری در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر و اعلام کرد:

رفع انحصار و کمک به تقویت پیام‌رسان‌های داخلی به معنای محدودسازی سایر شبکه‌های اجتماعی نیست. مردم حق انتخاب دارند و می‌توانند توأمان در شبکه‌های مختلف اجتماعی فعالیت داشته باشند.

‌دولت دوازدهم از فضای مجازی و امکان دسترسی و برقراری ارتباط مردم، حراست خواهد کرد.

روحانی همچنین در نشست هم‌اندیشی مدیران دولت، به فضای اشتغال مردم در فضای مجازی اشاره و اعلام کرده بود: «این فضا نباید بر هم بخورد. نمی‌توان بیکاری را هم به مشکلات اضافه کرد و برای هر کار، باید راه حل درستی ارائه کنیم.»

با دفاع رئیس جمهور از شبکه‌‌های پیام‌رسان خارجی باید منتظر باشیم و ببینیم در آینده باز هم بحث بر سر فیلتر تلگرام ادامه دارد و دعوت به پیام‌رسان‌های بومی و کوچ از تلگرام موضوع داغ رسانه‌ها خواهد بود یا خیر. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با دفاع رئیس جمهور از پیام‌ رسان های خارجی؛ آیا تلگرام فیلتر می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..