تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ردیت از نظر تعداد کاربران فعال توییتر را پشت سر گذاشت

آخرین آمار نشان از این دارد که تعداد کاربران فعال ماهیانه‌ی ردیت با رشد فزاینده طی ماه اخیر روبرو شده و توییتر را پشت سر گذاشته است.

بر اساس آخرین آمارهای ارائه‌شده، ردیت (Reddit) در ماه‌های اخیر شاهد افزایش فزاینده‌ی میزان کاربران فعال ماهیانه بوده؛ به‌طوری‌که تعداد کاربران فعال ماهیانه‌ی ردیت با رسیدن به رقم ۳۳۰ میلیون نفر از توییتر عبور کرده است.

ردیت

آمار ارائه‌شده توسط ردیت نشان از این دارد که تعداد کاربران فعال ماهیانه‌ی این سرویس در نوامبر سال گذشته نزدیک به ۲۵۰ میلیون نفر بوده است؛ حال آنکه در طول ۶ ماه اخیر تعداد کاربران فعال ماهیانه‌ی ردیت رشد فزاینده‌ای داشته و تا آوریل ۲۰۱۸ به ۳۳۰ میلیون نفر رسیده است. رسیدن به آمار ۳۳۰ میلیون کاربر فعال ماهیانه نشان از این دارد که این فاکتور برای ردیت، رشدی ۳۰ درصدی در کمتر از ۶ ماه گذشته تجربه کرده است. ردیت با دست یافتن به این آمار موفق شده به رده‌ی یازدهم پرکاربرترین شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها دست پیدا کند.

آمار ارائه‌شده توسط الکسا نیز نشان از این دارد که ردیت ششمین وب‌سایت پربازدید جهان است. یکی دیگر از اطلاعاتی که در آمار ارائه‌شده توسط ردیت می‌توان مشاهده کرد، افزایش طول زمان صرف‌شده توسط کاربران در ردیت در مقایسه با سایر شبکه‌های اجتماعی است.

ردیت

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، کاربران ردیت به‌طور متوسط روزانه ۱۵ دقیقه و ۴۷ ثانیه در این شبکه‌ی اجتماعی وقت صرف می‌کنند؛ این زمان برای کاربران فیسبوک به‌صورت میانگین ۱۱ دقیقه و برای کاربران در توییتر به‌صورت میانگین ۶ دقیقه و ۲۳ ثانیه است. البته باید به این نکته اشاره کنیم که زمان‌های مورد نظر مربوط به بازدید از وب‌سایت است و اطلاعات مورد نظر، اپلیکیشن این شبکه‌های اجتماعی را شامل نمی‌شود. با در نظر گرفتن زمان میانگین ۱۵ دقیقه ۴۷ ثانیه‌ای صرف‌شده در ردیت و اینکه این سرویس ۳۳۰ میلیون کاربر فعال ماهیانه دارد، کاربران بیش از ۱۲۰ هزار ساعت وقت به‌صورت سالانه در ردیت صرف می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ردیت از نظر تعداد کاربران فعال توییتر را پشت سر گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..