تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لپ تاپ‌های مهندسی سایت دیوار کدامند؟

مهندسان هر روز با اپلیکیشن‌ها و نیازهای جدید مواجه می‌شوند. برای آن‌ها، داشتن یک لپ‌تاپ با کیفیت بالا و پردازنده قوی یک اصل مهم در پیشبرد حرفه‌شان است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 یک مهندس معماری یا عمران، نیاز به رایانه شخصی‌ دارد که برنامه‌های سنگین مانند تریدی مکس یا اتوکد را به راحتی در آن اجرا کند. همچنین صفحه نمایش بزرگ و شفاف، از دیگر ویژگی‌های لپ‌ تاپ‌های مخصوص مهندسان به شمار می‌رود. با این حال ممکن است یک مهندس یا طراح تازه کار، نتواند هزینه زیادی بابت لپ‌تاپ مورد نیازش صرف کند. راه حل ساده است، می‌توان از طریق خرید و فروش لپ‌‌تاپ‌های کارکرده در حد نو سایت دیوار، قیمتی بسیار کمتر از قیمت‌های بازار پرداخت کرد. در ادامه به معرفی چند رایانه شخصی مخصوص مهندسان و طراحان خواهیم پرداخت.

ایسر اسپایر 15.6 اینچی

این لپ‌تاپ برای تازه‌کارانی پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند برنامه‌ای ادیت یا یک فتوشاپ سبک اجرا کنند. ایسر اسپایر در مدل ای ۱، با بدنه تماما پلاستیک مات وزن بسیار سبکی دارد. این لپ‌تاپ می‌تواند یک روز بدون شارژر دوام بیاورد. همچنین کارت گرافیکی مجزایی قابل نصب بر روی این رایانه شخصی است که کار را برای طراحان و کسانی که نیاز به گرافیک سنگین دارند، راحت کرده است. پردازنده ایسر اسپایر ای ۱، آنقدر قوی است که کسی دغدغه سرعت پایین دستگاهش را نداشته باشد. خرید و فروش لپ‌تاپ کارکرده ایسر اسپایر ای ۱ در سایت دیوار به قیمت ۱ میلیون و ۷۰۰هزار تومان امکان پذیر است. به ادعای فروشنده، این لپ‌تاپ در حد مدل‌های آکبند بازار و البته زیر قیمت به فروش می‌رسد.

Thinkpad edge لنوو

 ثینک پد اج، برای کمپانی لنوو همواره یک لپ‌تاپ صنعتی به شمار می‌رفت و هر باراین شرکت با طراحی منحصر به فرد، نسل جدیدی از ثینک پدها را به بازار روانه کرد. نکته مهم این نسل از لپ‌تاپ‌های لنوو ظاهر نه چندان زیبا و در عوض بی عیب و نقص بودن آن است. مثلا ثینک پد اج در مدل ای ۵۳۱، ظاهری معمولی اما پردازنده ۶ هسته‌ای، باتری ۴۴۰۰ میلی آمپری و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی دارد. یک دستگاه لنوو ثینک پد در این مدل در سایت دیوار به قیمت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد؛ در حالی که در سایر فروشگاه‌های اینترنتی مانند دیجی کالا موجودی این لپ‌تاپ به اتمام رسیده است.

 ایسوس V502UX

سری کا از کمپانی ایسوس، لپ‌تاپ‌هایی است که در عین ارزانی، بسیار قدرتمند هستند. البته وزن این دستگاه آنچنان بالا است که نمی‌توان به راحتی آن را به هر جایی حمل کرد. حافظه داخلی لپ‌تاپ ۸ گیگابایت و صفحه نمایش ۱۵ اینچی اچ دی، کارت گرافیکی مجزا و پورت‌های متعدد یو اس بی از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ به شمار می‌رود.  در سایت دیوار تنها یک مدل از این رایانه‌های شخصی در قسمت خرید و فروش لپ‌تاپ کارکرده به چشم می‌خورد که قیمت آن ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان عنوان شده است. البته فروشنده این لپ‌تاپ می‌گوید این لپ‌تاپ کم استفاده شده، بسیار تمیز و همراه با گارانتی، کیف لپ‌تاپ و ماوس است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لپ تاپ‌های مهندسی سایت دیوار کدامند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..